Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Rkc - Ajax bon uit de winkel

Meerdere malen afgelopen jaren is de quotering van mijn weddenschap op 1 geplaatst wegens een onderbreking of staking van de wedstrijd. Zo nog vorige week, toen ik 500 euro verdeeld over 5 bonnen ingezet had op feyenoord win tegen ajax, welke ik nu even als voorbeeld neem:


Het word gestaakt onder de 80e minuut en de wedstrijd word niet binnen 48 uur hervat; void. Quotering op 1.


Ik weet niet beter of dat is altijd al zo en daar heb ik vrede mee.


Maar gisteravond wederom een staking binnen rkc - ajax.


Ik heb hier 4 bonnetjes waarop ik ajax als win heb met allemaal een inzet van 100 euro. 400 inleg en zou 628,- verdienen mocht ajax winnen.


Nou weet ik niet beter of de uitslag geld na de 80e minuut zoals op het scoreboard staat. De wedstrijd ligt tussen de 84e en 87e minuut stil waarna het spel gestaakt word.


Nu is de quotering wederom op mijn bonnetjes op 1 gezet.


Hier heb ik echt geen vrede mee, als ik het reglement er op na sla staat er duidelijk dat de huidige score op het scoreboard geldt als eindresultaat als een wedstrijd tot na de 80e minuut gespeeld is.


Zie ik iets over het hoofd? Er staat nergens dat als het om medische redenen gaat het dan niet geldt.


Hoor het graag, morgen maar weer de klantenservice bellen ben er met al die voids de laatste tijd eigenlijk ook wel klaar mee ook.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Totowinkel
Country flagTotowinkel in 1-10-2023 02:16 Voetbal
in 1-10-2023 02:16 Voetbal
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dat is wel zuur inderdaad!


Volgens mij zit er echter een verschil in de kleine lettertjes tussen toto spelen in de winkel of online. In de winkel wordt je weddenschap bij een gestaakte wedstrijd altijd gevoid, ongeacht in welke minuut beide teams gaan douchen. Online is inderdaad wel die 80 minuten-regel van kracht. Ik vrees daarom dat je weinig kans maakt op een vergoeding (maar wie niet waagt...).


Toto in de winkel:

https://www.nederlandseloterij.nl/klantenservice/toto-winkel#:~:text=Wat%20als%20de%20wedstrijd%20is,wedstrijd%20op%201%2C00%20gezet. (onder overige vragen)


Toto online:

https://www.toto.nl/klantenservice/faq/wedstrijd-afgelast-of-gestaakt

4 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.