Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Standard-Anderlecht napoleon games, scoore, unibet

Deze match werd gestaakt en toch verwerkt door de bookmakers. Normaal krijg je dan toch de inzet terug op Anderlecht volgens hun reglement.

'Als een evenement wordt afgebroken en opnieuw zal worden gespeeld, worden alle weddenschappen die voor de eerste wedstrijd zijn geplaatst en niet konden worden afgehandeld vóór het stopzetten van de eerste wedstrijd ongeldig verklaard, ongeacht of en wanneer de wedstrijd hervat wordt.'

Bij andere bookmakers krijg je wel de inzet terug.

Nog iemand ervaring hiermee?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dachten
Country flagdachten in 24-10-2022 09:55 Voetbal
in 24-10-2022 09:55 Voetbal
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik ben ook bij de gedupeerden. Ik heb gespeeld op deze wedstrijd bij Unibet, Napoleon Games, Scooore (allemaal zelfde platform) en zij hebben de bets niet gevoid. Daarnaast heb ik gespeeld bij Betfirst, Magic Betting, ZeBet en Bingoal en zij hebben wel correct gevoid.


Ditmaal staan we volledig in ons recht, maar blijven we sukkelen met supportmensen, die niks kunnen doen. Dit kost me duizenden eurs als er geen oplossing gevonden kan worden. Kunnen jullie helpen VW? Desnoods met KSC en pers erbij, want over deze wedstrijd die met rellen afgebroken werd, zal er nog lang gesproken worden.

Bericht gewijzigd door koeniuer op Mon 24 Oct 2022, 20:41
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.