Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Belgische beker toernooi 2019-2020

Er was nog geen topic die speciaal was ingericht op het Belgische beker toernooi, vandaar dat ik die maar gestart ben. Hieronder wat wedtips die ik uit de voorbeschouwingen heb geplukt.

Standard Liege - Royal Antwerp: Minder dan 2,5 doelpunten

De thuisploeg lijkt vermoeid en staat aan de aftrap met drie gelijke spelen op een rij. De bezoekers zitten in de winning mood. Er wordt gesproken van 11.000 bezoekers waardoor minder dan de helft van het stadion gevuld zal zijn. Kunnen zij zorgen voor het typische kolkende Sclessin? Het zal nodig zijn want sinds de terugkeer van Antwerp naar het hoogste niveau haalde ze er vier op negen. Ik verwacht een typische bekerpartij met veel duels en weinig doelpunten. Minder dan 2,5 doelpunten @ 2.12 (Unibet, low)

Union St.Gilloise - Kortrijk: Kortrijk wint

Als Kortrijk motivatie zoekt dan denk het best nog eens aan play-off 2 van vorig seizoen. Toen verloor het twee keer tegen Union. Union laat de laatste weken wel steken vallen in eigen huis. Kortrijk zal vertrouwen halen uit de recente twee gelijke spelen op Anderlecht en Mechelen. Ik verwacht een reactie van Kortrijk na de tegenvallende resultaten in de competitie. De kwaliteiten liggen ook hoger dan bij Union. Daar zijn de ‘goudhaantjes’ van de vorige seizoenen vervangen door iets minder goede spelers, of spelers die zich nog moeten ontwikkelen. Kortrijk wint @ 2.70 (Unibet, medium)

Anderlecht - Club Bruges: Meer dan 2,5 doelpunten

Op papier heeft de thuisploeg niks te verliezen en maakt het weinig kans tegen de huidige leider. Maar een bekerpartij blijft altijd iets speciaals. Het valt wel af te wachten hoe de jonkies van Anderlecht gaan reageren op de wedstrijd die moet gewonnen worden. En of Kompany en Nacer Chadli bij hen wederoptreden het tempo gaan kunnen volgen. Van de laatste vijf onderlinge partijen won Club er vier en was er één gelijkspel. Ik verwacht wel wat doelpunten in deze wedstrijd. Meer dan 2,5 doelpunten @ 1.75 (Bwin, medium)

0
0
0 likes
Gestart door
Country flagjeronimo
18-12-2019 17:01 in Voetbal

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal