Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Engelse Carling Cup 2011-2012

Waarom kunnen we geen tips zetten op de carling cup? Aangezien die wedstrijden vanavond zijn zoals chelsea-liverpool, Arsenal-city, bedankt alvast
Bedankt alvast voor het antwoord
pff waarom moet ik 200 tekens doen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 29-11-2011 09:40 Voetbal
in 29-11-2011 09:40 Voetbal
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb er direct tips Carling Cup van gemaakt.(y) Hoe kom jij bij 200 tekens ? Hier komt gewoon te staan minimaal 20 tekens.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Als je een topic opent moet je minstens 200 karakters neer zetten om je vraag goed te beschrijven of je topic, lijkt mij een beetje overbodig.
Maar iig jij weete niet of we deze kunnen tippen?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Had het verkeerd begrepen. 200 karaters bij het openen van een topic is meer bedoeld dat er een duidelijke beschrijving komt van wat een topic inhoudt. Het is momenteel nog niet mogelijk om Caring Cup wedstrijden te tippen. De bedoeling is dat dit in de toekomst wel mogelijk is op alle voetbal competitie,beker, cup, en toernooien ter wereld.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Oke zonde, nou wel bedankt voor je antwoord!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Doet me meteen denken, het is toch een "tip wedstrijd" waarom mogen we geen tips zetten zoals under 2,5 of boven en handicaps? Ik denk dat het veel breder wordt en leuker of zit ik er nu naast?
Edit zie dat er een topic voor vragen is sorry :$
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Doet me meteen denken, het is toch een "tip wedstrijd" waarom mogen we geen tips zetten zoals under 2,5 of boven en handicaps? Ik denk dat het veel breder wordt en leuker of zit ik er nu naast?
Edit zie dat er een topic voor vragen is sorry :$

Dat klopt helemaal Datel , de tip competitie wordt daar zeker heel veel leuker van. Technisch gezien is het momenteel nog niet mogelijk om het op deze manier te doen. Gelukkig staat het wel in de planning dat het tip systeem uitgebouwd gaat worden zodat tippen op deze manier in de tip competitie wel gaat kunnen. Het kost erg veel tijd om alles te programmeren om zo een perfect werkend tip systeem te bouwen.
In het huidige tip systeem is ervoor gekozen om eerst enkel 1 x en 2 mee te laten tellen omdat het anders teveel tijd in beslag neemt om van alle deelnemers de scores te berekenen. In ieder geval zolang het nieuwe systeem er nog niet is zal vw het op deze manier doen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Top bedankt voor je antwoord, dan heb ik geduld!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.