Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Spaanse beker Copa del rey 2010-2011

Nadat Real 2 weken geleden dik aan de kont kreeg van het zeer nietige Alcorcon (4-0!!) denk ik dat ik maar eens een weddenschapje op deze provincieclub ga plaatsen.

Niet om geld te winnen, maar als 'geintje'. We zullen het zien!

Real Madrid - Alcorcon [2]
Quote: 17,00

Meer wedstrijden in de copa del rey:
Atletico Madrid - UD Marbella
CF Valencia - Alcoyano
Real Madrid - Alcorcon
CD Tenerife - Celta de Vigo
FC Barcelona - Cultural Leonesa
Espanyol - Getafe

Voor alle quotes in de copa del rey:
- http://www.voetbalwedden.net/quotes-vergelijken/spanje-copa-del-rey/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 10-11-2009 07:50 Voetbal
in 10-11-2009 07:50 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb de volgende weddenschap afgesloten op unibet:
Welke ploeg gaat er naar de volgende ronde?
Real Madrid - Alcorcon 2 2,00 - 1,72.

Aardige notering dacht ik zo die 1,72!!

Mijn tip;)
0 Vind ik leuk's
Bij Real Madrid spelen trouwens Sergio Ramos, Casillas, Xabi Alonso en Benzema niet mee.
Ramos is geschorst en de rest krijgt rust of kamp met lichte blessures. Drenthe en Guti zitten ook net bij de selectie. Bij Alcorcon doet waarschijnijk alleen Borja niet mee, hij kamp met griep. Hij had de vorige wedstrijd met zijn twee doepunten een groot aandeel in de 4-0 zege. Volgens mij speelde Borja in de jeugd van Real Madrid maar daar kan ik naast zitten.
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik heb de volgende weddenschap afgesloten op unibet: Welke ploeg gaat er naar de volgende ronde? Real Madrid - Alcorcon 2 2,00 - 1,72. Aardige notering dacht ik zo die 1,72!! Mijn tip;)

Thanx, ik doe met je mee!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
ik heb er zelfs 100 euro opgezet! Gaat goed zo!
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd mensen, ik heb mijn weddenschap fout maar ben blij voor jullie! Een overwinning van Alcorcon zat er even niet in maar toch door naar de volgende ronde, wat een fantastisch resultaat.
0 Vind ik leuk's
Sevilla - Barcelona

Ik denk zomaar dat Sevilla een pak slaag gaat krijgen van Barcelona. Plus het feit dat Barcelona Moét! En als je dan de wedstrijden van afgelope weekend er bij op telt.. Wat denken jullie?
0 Vind ik leuk's
FC Barcelona is natuurlijk de grote favoriet :) Ik denk ook zeker weten dat FC Barcelona gaat winnen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik had een toto voor €5,- gedaan met de wedstrijden:

Sevilla - Barcelona [2]
Getaffe - Malaga [1]
Guimaraes - Benfica [2]

Jammer dat Benfica niet verder kwam dan 1-1..
Dus voor de zekerheid had ik nog €15,- op Barcelona gezet (x 1,58) = €23,70

Uiteindelijk gelukkig geen €20,- verlies waar ik bang voor was na de 1e helft bij Sevilla - Barcelona maar €3,70 winst :)
0 Vind ik leuk's
Barcelona uitgeschakeld over 2 wedstrijden. Dat had je van tevoren ook niet kunnen denken zeg! Gelukkig heb je een backup van Barcelona anders was je alles kwijt!

15 euro per weddenschap, dat is behoorlijk. Wat is je totale bankroll?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote]Barcelona uitgeschakeld over 2 wedstrijden. Dat had je van tevoren ook niet kunnen denken zeg! Gelukkig heb je een backup van Barcelona anders was je alles kwijt! 15 euro per weddenschap, dat is behoorlijk. Wat is je totale bankroll?

Ik heb ongeveer 500 euro en ik ben onlangs gestopt met mijn HBO opleiding. Nu werk ik elke dag een paar uurtjes. Wanneer er een leuke wedstijd is dan ben ik er bij :)

Mijn gelukkigste weddenschap was PSV thuis in de europa league, toen ze in de 91e minuut wonnen :) Had ik €50 euro op gezet :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.