Oostenrijke Bundesliga 2010/2011
Aangezien er nog geen apart topic is voor de Oostenrijkse Bundesliga 2010/2011 hebben we deze op verzoek van 'juist' alsnog geopend. Plaats hier je tips, wetenswaardigheden, uitslagen, interessante weddenschappen of iets anders wat gerelateerd is aan de Oostenrijkse Bundesliga.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
juist:
dank u , zal hier zeker gebruik van maken .hoop met deze dat veel lede mij hier kunnen volgen met mijn tips en uitslagen.
Voor de winterstop heb ik wel mooi geld verdient met de oostenrijkse wedstrijden ,de oostenrijkse competitie is wel een van mijn specialietijd.
dus zeker de moeite om mij hier te volgen ,en welke mijn opbrengsten worden tot het einde van competitie .alleen met oostenrijkse wedstrijden .
dankx
dank u , zal hier zeker gebruik van maken .hoop met deze dat veel lede mij hier kunnen volgen met mijn tips en uitslagen.
Voor de winterstop heb ik wel mooi geld verdient met de oostenrijkse wedstrijden ,de oostenrijkse competitie is wel een van mijn specialietijd.
dus zeker de moeite om mij hier te volgen ,en welke mijn opbrengsten worden tot het einde van competitie .alleen met oostenrijkse wedstrijden .
dankx
spelling is blijkbaar geen van u specialietijd