Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81
16-10-2013 12:24 in Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Rusland is gevaarlijk vind ik en Chili is ook niet te onderschatten!
0 Vind ik leuk's
Op Bwin zijn er moneyback acties... Is dat voor iedereen zo? Of moet je nieuwe klant zijn?
0 Vind ik leuk's
Origi topschutter België odd 17. Het is nog af te wachten of Lukaku fit zal zijn is de vraag want kreeg tegen Tunesië een tik en is geblesseerd. Overmorgen zullen we meer nieuws hebben maar zo'n odd laat ik niet liggen
0 Vind ik leuk's
Is Origi de enige back-up voor de spitspositie dan? Ik ken die jongen eigenlijk totaal niet, maar zie verder in de Belgische selectie ook niet direct namen voor in de spitspositie.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Indien lukaku niet speelklaar geraakt, zal idd origi de diepe spits zijn.
Al denk ik dat lukaku wel speelklaar raakt hoor.
Doch denk ik dat debruyne topscorer bij de belgen wordt!
0 Vind ik leuk's
Is het anders geen optie voor België om zonder diepe spits te spelen? Denk dat je met een Hazard, de Bruyne, Mertens, Dembele, Mirallas, Chadli en Januzaj genoeg beweging voorin kan hebben om een beetje zoals Barca te voetballen.

Ik heb niet zulke lovende woorden over die Origi gehoord namelijk..
0 Vind ik leuk's
Ze hebben inderdaad een eftal om zonder diepe spits te spelen. Maar waarom hebben ze origi meegenomen? Als lukaku out valt zal normaal Origi spelen. Enige diepe spits dat ze daarnaast nog kunnen gebruiken is mirallas, maar die heeft aangegeven dat hij dat absoluut niet wilt en alleen op de rechterflank wil geposteerd worden.. Normaal morgen of overmorgen weten we meer over de blessure van Lukaku..
0 Vind ik leuk's
Oké. Ik houd het in de gaten (y)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Wat denken jullie?
0 Vind ik leuk's
fullpilot:
Wat denken jullie?

Wat moeten we hiervan denken?
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.