Wedden op het WK 2014 in Brazilië
Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
16-10-2013 12:24 in Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Gefeliciteerd allen met de overwinning van België in een bloedstollende pot gisteren! Oranje loopt ook weer warm, is het al zaterdag?...

Be the best possible version of yourself. Never settle.
Thiago Silva maakt over 0.5 Overtredingen @ 1.70, zie hem makkelijk 1 overtreding maken tegenover Rodriquez, Martinez, Cuardrado etc. Snap niet goed hoe ze dit kunnen aanbieden, Zuid-amerikaanse confrontatie zal er weer hard aan toegaan.
Na succes te hebben gehad met vorige overtredingen van Luiz, Aguilar, De jong etc. nu high stake op deze
Na succes te hebben gehad met vorige overtredingen van Luiz, Aguilar, De jong etc. nu high stake op deze
Speel hem mee @1,65 inmiddels. Goed gevonden!
hopelijk speelt hij dan ook en raakt hij niet geblesseerd tegen dan...stel je voor, doe hem ook mee
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Zijn deze ook beschikbaar op betfair? Kan hem daar niet vinden..
Aangezien hij nog maar in totaal 2 overtredingen heeft gemaakt tijdens het WK
dualfoot:
Vorige wedstrijden zeggen mij niet zoveel, elke wedstrijd is anders net als elk team. Dit zal net als tegen chili gewoon een zuid-amerikaanse harde pot worden, met de snelheid en kwaliteit voorin van spelers als Rodriquez, Cuardrado, Martinez etc. komen er gegarandeerd overtredingen (1tje is snel gemaakt) Ook is er al een flinke drop op deze bet waar hij opende op 1.70 en nu op 1.50 ligt inmiddels.
chico:
Vorige wedstrijden zeggen mij niet zoveel, elke wedstrijd is anders net als elk team. Dit zal net als tegen chili gewoon een zuid-amerikaanse harde pot worden, met de snelheid en kwaliteit voorin van spelers als Rodriquez, Cuardrado, Martinez etc. komen er gegarandeerd overtredingen (1tje is snel gemaakt) Ook is er al een flinke drop op deze bet waar hij opende op 1.70 en nu op 1.50 ligt inmiddels.
idd! dualfoot:
(y) (y)
Team go trough:
Colombi
Belgie
Nederland
@9
Inzet 100
Winst 900
Colombi
Belgie
Nederland
@9