Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

1 april winactie: win jij €50 met jouw meest krankzinnige wedtip?

April Fool's contest


Prijsvraag: plaats jij de meest krankzinnige, winnende wedtip? Win €50!


Uitleg: deze week kan jouw wedtip €50 waard zijn! Plaats een winnende wedtip met een hoge odd en degene die hierin de hoogste odd aantikt, wint een €50 free bet bij Betfirst!


Hou jij iedereen voor de gek met een krankzinnig hoge odd?


Let op: de wedtip moet vóór zondag 7 april 23.59 uur zijn geplaatst en nagekeken. Wedstrijden die later dan dit tijdstip afgelopen zijn, tellen dus niet mee.



Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Betfirst en maak evt. gebruik van de €200 welkomstbonus!

2. Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers

3. Klik onderaan dit topic bericht op het duimpje 'ik vind deze reactie nuttig'

4. Plaats een wedtip (met een hoge odd) op een wedstrijd die gespeeld is vóór zondag 7 april 23.59 uur. Dit doe je via deze link! (Dus niet in de reacties in dit topic)


Plaats direct jouw wedtip via deze link!

 

Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Betfirst gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


Wanneer maken wij de winnaar bekend:

Iedere dag laten we aan het einde van de dag weten wie op dat moment bovenaan staat. De winnaar wordt maandag 8 april 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden voor deze winactie:

  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de €200 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers
  • Er moet voorafgaande het tippen 'vind ik nuttig' zijn gegeven aan dit topic bericht
  • Degene die zich aan alle voorwaarden heeft gehouden en een goedgekeurde wedtip heeft gespeeld met de hoogste odd, wint een €50 free bet bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot. Het gaat om degene die de wedtip als eerste heeft geplaatst.
  • Alle wedstrijden gespeeld van maandag 1 april t/m zondag 7 april 2019 23:59 tellen mee voor deze winactie. Wedstrijden die later afgelopen zijn tellen dus niet mee.
  • Actie is alleen geldig voor spelers met een Betfirst account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
28 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 1-04-2019 11:03 Acties en spellen
in 1-04-2019 11:03 Acties en spellen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuk! Je kan overigens ook sorteren op odds op de wedtip-pagina, zie je direct welke weddenschap de hoogste odd heeft.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

RKC - Twente CS 1-3 @15

0 Vind ik leuk's

Eiber scoort in beide helften een doelpunt tegen Real Madrid @ 6,5

0 Vind ik leuk's

Roda - jong utrecht CS 0-1 @ 25

0 Vind ik leuk's

Het plaatsen van een wedtip doe je via de normale manier. Dit kan dus via het menu aan de rechterzijde en via deze pagina.


De wedtips die in dit topic zijn geplaatst, tellen dus niet mee. Uiteraard kun je deze alsnog toevoegen via het wedtip systeem (mits de weddenschap wordt aangeboden).

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Heerenveen wint uit bij Feyenoord; odd 8,25 bij Betfirst.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 1 apr. 2019, 17:18 schreef juvejef:

Heerenveen wint uit bij Feyenoord; odd 8,25 bij Betfirst.

Check het berichtje boven jouw bericht.. :)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Update tussenstand (2 april):


Degene die tot nu toe de wedtip met hoogste odd te pakken heeft is: Rollerdam! Jij hebt een odd te pakken van 13(!).


Denk jij dat je het beter kan? Zorg dan dat je dit topic nuttig vindt en je wedtip plaatst met een krankzinnig hoge odd!


Plaats direct jouw wedtip via deze link!



Bericht gewijzigd door Support op wo 3 apr. 2019, 13:09
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Oei ik had @19 goed, maar had het topic niet nuttig gevonden. Zonde!

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.