Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

21 december > Super December Kalender; Voorspel het aantal geplaatste wedtips!

Ben jij ons fanatiekste lid en denk je alles te weten van Voetbalwedden.net? Doe dan mee met deze prijsvraag en laat zien dat jij de allermeeste kennis hebt van onze site! 


Wat moet je doen?

Zet voor 22 december 00:00 in de reacties hoeveel wedtips er in totaal zijn geplaatst tussen 1 januari 2020 en 20 december 2020. Degene die het dichtst bij het juiste antwoord zit, wint een Paysafecard van €75! 


Wat kan ik winnen?

Wanneer je hebt gewonnen, ontvang je via de chat een Paysafecard ter waarde van €75 euro! Houd dus je privechats in de gaten. Ben je nummer 2 of 3 geworden? Dan win je een Oudejaarslot, waarmee je €30 miljoen kunt winnen op 1 januari of 10 extra loten waarmee je natuurlijk kans maakt op mooie prijzen met onze Lucky Lottery op 31 december! 


Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen. 


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk 21 december om 23:59 om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 22 december 00:00 niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 


Succes! 

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 21-12-2020 05:45 Acties en spellen
in 21-12-2020 05:45 Acties en spellen
178 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gefeliciteerd B 100 !

1 Vind ik leuk's

Proficiat aan de winnaars


Dacht echt dat ik er dicht zou bij zitten met mijn 186759

Ik had op onderstaande link gekeken bij het klassement en dan op 12 maanden gesorteerd en deze dan allemaal opgeteld (naar Excel gekopieerd) om een idee te krijgen van het aantal.


Waar heb ik een redeneringsfout gemaakt?

Ik dacht dat dit alle tips waren van het laatste jaar maar blijkbaar zijn er 60000 minder

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 13:37
0 Vind ik leuk's

@sportgambler ik had ook dezelfde redenering gemaakt. Daarom 186.500 gezet.

Laatste 12 maanden. Vraag was wel van 1 Jan- 20 dec. Daarom mij onder u gezet.

Verkeerd gegokt zeker? 😞


0 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

@Kenichii @sportgambler,


Jullie gaan wel ver ouwe, teeering 😂😝

0 Vind ik leuk's

@altaidpech


voor alle duidelijkheid, proficiat aan de winnaars 👍👏🏼

1 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Je moet eens op een user klikken. Daar zie je dat de aantal tips niet overeenkomt met het aantal wedtips uit uw link.


0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.


haha. slim, had ik niet aan gedacht.

is er een verschil omdat dezelfde wedtip soms door meerdere spelers worden gespeeld ?

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.