Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

22 december > Super December Kalender; hoeveel wordt er gescoord in de NBA vanavond?

Het is bijna 🎅kerst! Ben jij er al klaar voor? Wil jij jezelf verblijden én iemand anders verrassen met een leuk kerstkadootje? Voorspel dan hoeveel punten er in totaal worden gescoord tijdens de volgende 2 basketbalwedstrijden die in de nacht van dinsdag op woensdag gespeeld zullen worden.


  • Wedstrijd 1: Brooklyn Nets - Golden State Warriors
  • Wedstrijd 2: LA Lakers - LA Clippers


De uitslag van deze prijsvraag staat hier, winnaars gefeliciteerd!

https://www.voetbalwedden.net/forum/acties-en-spellen-124/22-december-super-december-kalender-hoeveel-wordt-er-gescoord-in-de-nba-vanavond-5319?page=9#208638


Wat moet je precies doen?

Voorspel hoeveel punten er in totaal worden gescoord. Zet je antwoord voor 22 december 23:59 in dit topic neer. Wil je een ander lid blij maken door ook te winnen? Tag hem of haar in jouw reactie. Win jij de 1e prijs, dan wint jouw getagde lid ook: de enige echte VW Hoodie. Het taggen is niet verplicht. Geef tevens jouw geluksgetal op tussen de 0 en de 10. Waarom een geluksgetal, dat hoor je later dit jaar. 


Voorbeeld: 

325 punten

@hierdegebruikersnaam

Geluksgetal: 6


Wat kan je winnen?

  • 1e prijs: Paysafecard ter waarde van €75 + VW Hoodie voor getagde lid (optioneel)
  • 2e prijs: De befaamde VW Hoodie
  • 3e prijs: Een Fastbet.com gratis weddenschap t.w.v. €25 (NL) of een Paysafecard (BE) 


Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen. 


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk 22 december om 23:59 om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 23 december 00:00 niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. Succes en natuurlijk alvast een fijne kerst toegewenst! 🎄🎄🎄

 

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 22-12-2020 07:10 Acties en spellen
in 22-12-2020 07:10 Acties en spellen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

332 punten

@aladin

Geluksgetal: 3

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Let's say ; beide teams gaan normaal goed over de 100 heen.

het is echter het begin van het seizoen dus lekker op elkaar inspelen.

ik ga uit van een totaal score van ; 412.

Geluksgetal: 4


En ik gun de hoodie aan @twodanilo

Bericht gewijzigd door Jasgast op di 22 dec. 2020, 10:31
0 Vind ik leuk's

451 punten

Geluksgetal: 7

0 Vind ik leuk's

440 punten

De VW Hoodie gaat naar @Jasgast

Geluksgetal: 2

1 Vind ik leuk's

🏀532

👤@feyenoord92

🍀9

0 Vind ik leuk's

425

@riffa

Geluksnummer: 2

0 Vind ik leuk's

400 punten

@roelkothman

getal 1

Bericht gewijzigd door ellye op di 22 dec. 2020, 07:36
0 Vind ik leuk's
geluk dwing je af

399 punten!

0 Vind ik leuk's

410 punten

@ellye

7

0 Vind ik leuk's

431 punten

Geluksgetal: 8

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.