Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

22 december > Super December Kalender; hoeveel wordt er gescoord in de NBA vanavond?

Het is bijna 🎅kerst! Ben jij er al klaar voor? Wil jij jezelf verblijden én iemand anders verrassen met een leuk kerstkadootje? Voorspel dan hoeveel punten er in totaal worden gescoord tijdens de volgende 2 basketbalwedstrijden die in de nacht van dinsdag op woensdag gespeeld zullen worden.


  • Wedstrijd 1: Brooklyn Nets - Golden State Warriors
  • Wedstrijd 2: LA Lakers - LA Clippers


De uitslag van deze prijsvraag staat hier, winnaars gefeliciteerd!

https://www.voetbalwedden.net/forum/acties-en-spellen-124/22-december-super-december-kalender-hoeveel-wordt-er-gescoord-in-de-nba-vanavond-5319?page=9#208638


Wat moet je precies doen?

Voorspel hoeveel punten er in totaal worden gescoord. Zet je antwoord voor 22 december 23:59 in dit topic neer. Wil je een ander lid blij maken door ook te winnen? Tag hem of haar in jouw reactie. Win jij de 1e prijs, dan wint jouw getagde lid ook: de enige echte VW Hoodie. Het taggen is niet verplicht. Geef tevens jouw geluksgetal op tussen de 0 en de 10. Waarom een geluksgetal, dat hoor je later dit jaar. 


Voorbeeld: 

325 punten

@hierdegebruikersnaam

Geluksgetal: 6


Wat kan je winnen?

  • 1e prijs: Paysafecard ter waarde van €75 + VW Hoodie voor getagde lid (optioneel)
  • 2e prijs: De befaamde VW Hoodie
  • 3e prijs: Een Fastbet.com gratis weddenschap t.w.v. €25 (NL) of een Paysafecard (BE) 


Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen. 


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk 22 december om 23:59 om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 23 december 00:00 niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. Succes en natuurlijk alvast een fijne kerst toegewenst! ðŸŽ„🎄🎄

 

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 22-12-2020 07:10 Acties en spellen
in 22-12-2020 07:10 Acties en spellen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

ben ik toch wel eens benieuwd wat dat gaat zijn met die geluksgetallen :p


0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

@yellowboy Dat zal met eindcijfer staatslot te maken hebben wat ze gaan kopen


sorry support voor de spoiler haha

1 Vind ik leuk's

Of het aantal mega freebets wat ze gaan verloten als knaller van het jaar. 🧨

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Ik vraag me af waarom zoveel mensen 7 hebben gekozen haha

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21
2 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

mijn volgende keuze is dus zeker 0

1000 eur verdelen over het aantal deelnemers met dat getal wordt dan leuk :) geen idee waarover het gaat eigenlijk ;)

0 Vind ik leuk's

Mooi om te horen dat ik het goed had! :)


0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Gezien er een getal tussen de 0 en 10 moest worden opgegeven snap ik wel dat vrijwel niemand die in dat geval heeft gekozen, normaal zou dat natuurlijk veel normaler verdeeld zijn :)

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.