Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

29 december; Super December Kalender > Voorspel de schansspringafstand en win!

Schansspringen, doodeng! Maar wel fijn om naar te kijken! Ben jij een trouwe kijker en zit jij elk jaar weer met spanning voor de tv als het schansspringen begint? Voorspel dan de winnende afstand van vandaag en win!

 

Wat moet je doen?

Voorspel zo goed als mogelijk de winnende afstand tijdens de vierschansentoernooi, vandaag in Oberstdorf in meters én centimeters. Indien er twee deelnemers zijn die exact hetzelfde antwoord hebben gegeven dan wint de deelnemers die zijn/haar antwoord als eerste heeft opgeslagen. 


Voorbeeld antwoord: 102 meter en 89 centimeter. 


Stap 1: Zet jouw voorspelling voor 29 december 2020 17:30 uur in de reacties van dit forumtopic.

Stap 2: Je profiel moet voorzien zijn van een zelf ingestelde profielafbeelding. 


Wat kan je winnen?

1. Paysafekaart t.w.v. €100. 

2. Fastbet gratis weddenschap twv €50 (NL) of een Paysafekaart t.w.v. €50. De Fastbet gratis weddenschap moet 3x rond worden gespeeld op odds van 1.60 of hoger en is 30 dagen geldig.

3. Eindejaarslot in de Staatsloterij t.w.v. €30. 

4. 15 extra loten in de Lucky Lottery. 

5. 10 extra loten in de Lucky Lottery. 


Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen. Indien een Belgische deelnemers het Oudejaarslot winnen, dan zal hij/zij dit lot in Nederland moeten verzilveren. 


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk 29 december om 17:30 om je antwoord in de reacties te zetten. Antwoorden mogen na 29 december 17:30 niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

Succes!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-12-2020 06:58 Acties en spellen
in 29-12-2020 06:58 Acties en spellen
165 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

137 m en 0 cm.

0 Vind ik leuk's

137 meter en 50 cm.

0 Vind ik leuk's

138 meter (precies).

0 Vind ik leuk's

139m en 70cm

0 Vind ik leuk's

136 meter en 50 cm

0 Vind ik leuk's

138 m 14 cm

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

138 meter en 29 centimeter

0 Vind ik leuk's

113 meter en 13 centimer

0 Vind ik leuk's

148 meter en 40 centimeter

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.