Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

29 december; Super December Kalender > Voorspel de schansspringafstand en win!

Schansspringen, doodeng! Maar wel fijn om naar te kijken! Ben jij een trouwe kijker en zit jij elk jaar weer met spanning voor de tv als het schansspringen begint? Voorspel dan de winnende afstand van vandaag en win!

 

Wat moet je doen?

Voorspel zo goed als mogelijk de winnende afstand tijdens de vierschansentoernooi, vandaag in Oberstdorf in meters én centimeters. Indien er twee deelnemers zijn die exact hetzelfde antwoord hebben gegeven dan wint de deelnemers die zijn/haar antwoord als eerste heeft opgeslagen. 


Voorbeeld antwoord: 102 meter en 89 centimeter. 


Stap 1: Zet jouw voorspelling voor 29 december 2020 17:30 uur in de reacties van dit forumtopic.

Stap 2: Je profiel moet voorzien zijn van een zelf ingestelde profielafbeelding. 


Wat kan je winnen?

1. Paysafekaart t.w.v. €100. 

2. Fastbet gratis weddenschap twv €50 (NL) of een Paysafekaart t.w.v. €50. De Fastbet gratis weddenschap moet 3x rond worden gespeeld op odds van 1.60 of hoger en is 30 dagen geldig.

3. Eindejaarslot in de Staatsloterij t.w.v. €30. 

4. 15 extra loten in de Lucky Lottery. 

5. 10 extra loten in de Lucky Lottery. 


Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen. Indien een Belgische deelnemers het Oudejaarslot winnen, dan zal hij/zij dit lot in Nederland moeten verzilveren. 


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk 29 december om 17:30 om je antwoord in de reacties te zetten. Antwoorden mogen na 29 december 17:30 niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

Succes!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-12-2020 06:58 Acties en spellen
in 29-12-2020 06:58 Acties en spellen
165 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Niet het gemiddelde van beide sprongen? 😉😜

0 Vind ik leuk's

De beste afstand van de winnaar was van Karl Geiger; https://www.ad.nl/andere-sporten/stoch-na-hectische-week-tweede-bij-openingswedstrijd-geiger-vliegt-naar-winst~a5d38462/


Hij heeft de volgende afstanden gesprongen;

  • 127 m
  • 136 meter en 50 centimeter


Het winnende antwoord was dus 136 meter en 50 centimeter;


Dit zijn de winnaars!:

  1. @rubeo - Paysafekaart t.w.v. €100. 
  2. @arthur-vl- Fastbet gratis weddenschap twv €50
  3. @rusherke - Eindejaarslot in de Staatsloterij t.w.v. €30. 
  4. @elsjea - 15 extra loten voor de Lucky Lottery
  5. @toontje50- 10 extra loten voor de Lucky Lottery


Gefeliciteerd! 🎉We nemen via de chat contact op met jullie.


Groeten Julia

Bericht gewijzigd door Support op wo 30 dec. 2020, 08:49
3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@support; buiten het feit dat ik de kalender erg waardeer en van mening ben dat jullie altijd je uiterste best doen voor de leden vind ik deze vraag wat dubieus. Mijn antwoord is sowieso fout, dus ik kan m.i. objectief oordelen in deze 😃.


De vraagstelling is "Voorspel zo goed als mogelijk de winnende afstand tijdens de vierschansentoernooi, vandaag in Oberstdorf in meters én centimeters". Volgens mij is de winnende afstand 142m.

https://www.vierschanzentournee.com/en/news/20201229_Oberstdorf_Geiger_Auftaktsieg_n3737


Als dat niet het geval is dan is de winnende afstand het totaal van beide sprongen van de uiteindelijke winnaar. Maar zoals de vraag geformuleerd is lees ik `m niet als de beste van de 2 sprongen van de uiteindelijk winnaar.


Wellicht kan de vraag in de toekomst anders geformuleerd worden, bijv. "wat is de beste sprong van de winnaar"?


Verder nogmaals niets dan lof en succes met de rest van de kalender.

Bericht gewijzigd door rjansen82 op wo 30 dec. 2020, 10:24
4 Vind ik leuk's

@Support Ondanks dat ik het de winnaars ontzettend gun, ben ik het met @rjansen82 eens.

De winnende afstand is niet hetzelfde als de afstand van de winnaar. En als het dan winnende afstand is, dan moet het de 2 bij elkaar opgeteld zijn, wat ook niet echt duidelijk naar voren kwam in de post of dit dan de bedoeling was.


Even beter formuleren dus volgende keer!


But still! Keep up the good work

1 Vind ik leuk's

@rjansen82 en @deniocus , we snappen de verwarring, excuses hiervoor! Volgende keer zullen we het wat duidelijker formuleren!


Fijne jaarwisseling alvast!!

Groeten Julia

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.