Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over enquête (€5 free bet)

Ik heb een privebericht gekregen van vw-manusje op 9 mei dat ik een freebet van 5 € zou krijgen als ik een enquête zou invullen, maar weken nadien staat er niets op men Betfirst account ? Men Betfirst gebruikersnaam is "Newcraze17". Op de enquêtepagina van voetbalwedden staat nochtans bij status dat de bonus al is toegevoegd. Nog mensen die deze freebet nog niet gehad hebben ?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar triathlon
Country flagtriathlon in 19-05-2018 08:25 Acties en spellen
in 19-05-2018 08:25 Acties en spellen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

We gaan dit voor je navragen bij Betfirst.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Gaat me meer om het principe, die bookmaker doet wat hij wilt. Qua klantenservice Betfirst 0/10

0 Vind ik leuk's

Drie dagen verder en niks ontvangen. Grappige bookmaker

0 Vind ik leuk's

Geduld is ook een schone zaak. Ik neem aan dat de mensen die deze site beheren ook gewoon Pinksteren hadden.

0 Vind ik leuk's
Op di. 22 mei 2018, 08:26 schreef triathlon:

Drie dagen verder en niks ontvangen. Grappige bookmaker

Vooropgesteld: we snappen dat het niet leuk is om te moeten wachten.


Maar niet iedereen werkt in het weekend en met Pinksteren, dus ik vermoed dat onze contactpersoon er nog niet naar heeft kunnen kijken.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Je free bet is toegevoegd (7 dagen geldig).

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 4 jun. 2018, 20:23 schreef wizard:

Hetzelfde hier , weken gelden al ingevuld, maar er staat geen freebet erop gebruikersnaam; BARBARAVERRETH


Hoop op spoedig antwoord en dat de freebet erop staat, alvast bedankt aan het vw -team


PS; klantenservice bij betfirst, is beneden alle peil

We gaan het voor je navragen bij de bookmaker!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

^ Betfirst geeft aan dat je jouw free bet hebt ontvangen en er een weddenschap mee hebt geplaatst.


Goed om even je bet-history te checken - mocht je er heilig van overtuigd zijn dat dit niet zo is.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Klopt inderdaad , zoals drank, maakt gokken meer kapot dan je erbij ooit gaat winnen...-)


Alvast bedankt aan het vw- support team , voor de snelle service en veel succes met deze voetbalsite

1 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.