Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Account broertje en acties VW.net

Beste iedereen,
Het is alweer een tijd geleden dat ik actief op het forum bezig was. Wegens drukte met studie en werk kom ik niet zovaak meer aan wedden toe, tot mijn grote spijt!
Ik heb echter een vraagje over een account van mijn broertje. Hij is een aantal maanden terug 18 jaar geworden en wilt ook starten met wedden. Ik heb hem deze site aangeraden en een aantal -op de lange termijn- winstgevende methoden. Toch ben ik niet helemaal zeker of hij als VW.net lid kan participeren bij de bonusacties. Dit vanwege mijn account.
-Kunnen wij beiden gebruik maken van de VW.net acties?
-Levert dit ook bij de bookmakers geen problemen op (we hebben wel gescheiden moneybookers accounts, echter hetzelfde internetadress en dezelfde computer)?
Alvast bedankt voor de reactie(s)!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar raremax
Country flagraremax in 24-03-2012 22:30 Acties en spellen
in 24-03-2012 22:30 Acties en spellen
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
raremax:
Beste iedereen, Het is alweer een tijd geleden dat ik actief op het forum bezig was. Wegens drukte met studie en werk kom ik niet zovaak meer aan wedden toe, tot mijn grote spijt! Ik heb echter een vraagje over een account van mijn broertje. Hij is een aantal maanden terug 18 jaar geworden en wilt ook starten met wedden. Ik heb hem deze site aangeraden en een aantal -op de lange termijn- winstgevende methoden. Toch ben ik niet helemaal zeker of hij als VW.net lid kan participeren bij de bonusacties. Dit vanwege mijn account. -Kunnen wij beiden gebruik maken van de VW.net acties? -Levert dit ook bij de bookmakers geen problemen op (we hebben wel gescheiden moneybookers accounts, echter hetzelfde internetadress en dezelfde computer)? Alvast bedankt voor de reactie(s)!

Geen idee of het bij alle bookmakers zo is, maar bij Unibet is het volgens mij zo, dat per huishouden maar een familie lid recht heeft op een bonus actie. Je kan beter contact opnemen met je bookmaker, voordat je zo iets dat, anders kan het weleens zo zijn dat ze beide accounts afsluiten. ;-)
0 Vind ik leuk's
Dat zou jammer zijn voor hem, want we kunnen allebei onze ID's en rekeningnummers etc. sturen haha. Kan iemand van de VW-crew iets met zekerheid zeggen?
Ik heb inmiddels Unibet al gecontacteerd!
0 Vind ik leuk's
raremax:
Dat zou jammer zijn voor hem, want we kunnen allebei onze ID's en rekeningnummers etc. sturen haha. Kan iemand van de VW-crew iets met zekerheid zeggen?
Ik heb inmiddels Unibet al gecontacteerd!

en wat was het antwoord van Unibet ????
want ik denk als Unibet jou een antwoord geeft , en dit antwoord is misschien niet gunstig voor jou , dat de admins hier tegen in kunnen gaan hoor
Het is nog steeds Unibet zelf die beslist wat en wie en hoe met hun accounts
Veel succes (y)
0 Vind ik leuk's
raremax:
Beste iedereen,
Het is alweer een tijd geleden dat ik actief op het forum bezig was. Wegens drukte met studie en werk kom ik niet zovaak meer aan wedden toe, tot mijn grote spijt!
Ik heb echter een vraagje over een account van mijn broertje. Hij is een aantal maanden terug 18 jaar geworden en wilt ook starten met wedden. Ik heb hem deze site aangeraden en een aantal -op de lange termijn- winstgevende methoden. Toch ben ik niet helemaal zeker of hij als VW.net lid kan participeren bij de bonusacties. Dit vanwege mijn account.
-Kunnen wij beiden gebruik maken van de VW.net acties?
-Levert dit ook bij de bookmakers geen problemen op (we hebben wel gescheiden moneybookers accounts, echter hetzelfde internetadress en dezelfde computer)?
Alvast bedankt voor de reactie(s)!

Hier is het geen probleem. Het ip adres moet je mee oppassen. Waarschijnlijk moet je een ID kopie opsturen. Feit dat je dit allemaal van te voren regelt maakt het makkelijker en duidelijker. Wij kunnen hier natuurlijk niet in bemiddelen. Unibet zal spoedig met een duidelijk antwoord komen. We horen ook graag hoe ze hier in staan.
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
IK heb een half uur geleden mijn mail verstuurd, dus nog geen reactie.. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Alvast bedankt voor de steun Draco!
0 Vind ik leuk's
@ Draco Ik heb een half uur geleden mijn mail verstuurd, dus nog geen reactie.. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Alvast bedankt voor de steun Draco!
@Vonloite Ik maak het eerst duidelijk bij Unibet, dit voorkomt misverstanden in de toekomst. Ik zal mijn reactie van Unibet hier posten.
0 Vind ik leuk's
raremax:
IK heb een half uur geleden mijn mail verstuurd, dus nog geen reactie.. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Alvast bedankt voor de steun Draco!

je kan ook bellen ( is trouwens gratis nummer ) en dan heb je misschien iets vlugger een antwoord
0 Vind ik leuk's
draco:
raremax:
IK heb een half uur geleden mijn mail verstuurd, dus nog geen reactie.. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Alvast bedankt voor de steun Draco!

je kan ook bellen ( is trouwens gratis nummer ) en dan heb je misschien iets vlugger een antwoord
(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Beste Max,
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service.

Uiteraard kan uw broer ook een account openen bij Unibet. Echter is het niet mogelijk om hetzelfde emailadres te gebruiken. Het kan daarnaast voorkomen dat er om documentatie gevraagd wordt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Mocht u over dit onderwerp meer willen weten, of enige andere vragen hebben, kunt u met ons hierover contact opnemen door deze email te beantwoorden, ons te contacteren via de Live chat of via de telefoon op onderstaand nummer.
Met vriendelijke groet,
David - Unibet Klanten Service
Het lijkt erop dat hij dus ook mee kan doen met de bonusacties van VW.net! Voor de zekerheid (en ter bevestiging) heb ik dit nog expliciet gevraagd aan de klantenservice. Postief nieuws dus.
0 Vind ik leuk's
Beste Max,
Hartelijk dank voor je email. Je broertje dient zijn eigen gegevens te gebruiken voor zijn Unibet account. Als hij dit doet, is het helemaal prima. Zoals mijn collega al aangaf zou het wel kunnen voorkomen dat de financiele afdeling op een bepaald moment om documenten van je broertje zal vragen, zoals dat bij al onze spelers het geval kan zijn. Ook is het zo dat de bonusafdeling in principe maar 1 welkomstbonus per huishouden geeft. Zodra je broertje een account heeft geopend, zullen we daarom bij de bonusafdeling verzoeken of hij toch een welkomstbonus kan ontvangen. Voor andere bonusacties maakt het niet uit dat jij en jebroertje allebei een account hebben. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Onze Live Chat is het snelste communicatiemiddel en is open van 10 tot 18 uur. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Mocht u over dit onderwerp meer willen weten, of enige andere vragen hebben, kunt u met ons hierover contact opnemen door deze email te beantwoorden of via de telefoon op onderstaand nummer.
Met vriendelijke groet,
Elke- Unibet Klanten Service
--------
Klasse!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.