Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Actie: krijg een gratis free bet van 10 euro

Vandaag hebben wij van Bwin de mogelijkheid gekregen om 20 freebets uit te delen van 10 euro. Deze actie geldt voor bestaande en nieuwe gebruikers. Lees hieronder wat je moet doen.

Voorwaarden
- Je hebt een account bij Bwin en woont in Nederland
- Deze actie geldt alleen in november 2009
- We hebben in eerste instantie 20 freebets weg te geven

Wat moet je doen als BESTAANDE SPELER
Je stort 10 euro op je account en geeft je gebruikersnaam bij Bwin door in dit topic. Wij controleren of je de deposit hebt gemaakt en zullen (als dit zo is) je freebet toekennen aan je account.

Wat moet je doen als NIEUWE SPELER
Maak een account aan bij Bwin en stort 10 euro. Je krijgt direct 10 euro bonus & een freebet ter waarde van 10 euro. Je stort dus als het ware 10 euro en krijgt 30 euro om mee te wedden.

De eerste 20 personen die hun gebruikersnaam bij Bwin in dit topic plaatsen zullen de freebet z.s.m. ontvangen (vergeet niet de 10 euro te storten!).

Succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 13-11-2009 14:39 Acties en spellen
in 13-11-2009 14:39 Acties en spellen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wanneer kunnen we de freebet verwachten?
0 Vind ik leuk's
Ik heb er zojuist achteraan gemailt wanneer jullie het kunnen verwachten. Ze moeten gewoon even aangeven hoe en wanneer, dan weten jullie ook waar jullie aan toe zijn!

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Okee wacht ik het af.. Ik heb inmiddels die 10 euro al ingezet. Dat moet geen probleem zijn lijkt me... Ze kunnen toch aan me stortings geschiedenis zien wanneer ik die 10 euro heb ingezet?
0 Vind ik leuk's
Helemaal correct! Zou niet best zijn als ze dat niet terug konden gaan zien.

Ik hou je op de hoogte!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
De nederlandse deelnemers aan deze actie hebben allemaal een PM ontvangen met daarin de unieke free-bet-code welke ze kunnen inleveren bij Bwin.

PM is verstuurd naar onderstaande gebruikers:
vivoex
aznick
kostas49
superrpapa
terpie10
rrinus

Heel veel succes allemaal!

We zijn bezig om voor de belgische gebruikers ook een actie te regelen. Wanneer het zover is zullen we dit, zoals gewoonlijk, in het forum plaatsen!

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hoi vw-crew hartstikke bedankt voor de 10 euro

prima actie (b)
0 Vind ik leuk's
Ok! Ik heb mijn 10 euro ook binnen!
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]hoi vw-crew hartstikke bedankt voor de 10 euro

prima actie (b)

Proost!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb mijn freebet ook ontvangen! Bedankt!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
anders had ik ook snel 10 euro overgemaakt!
jammer!
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.