Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ajax-Atalanta prijsvraag; voorspel het aantal corners & win een gave VW hoodie!

Wat een weelde, opnieuw Europees voetbal deze week! Deze keer een prijsvraag speciaal gericht op de Champions League wedstrijd Ajax - Atalanta. Heb jij nog geen hoodie of ons boek ‘Wedden op Voetbal’ in bezit? Doe dan gratis mee en zet snel je voorspelling op onderstaande vraag in de reacties! Zorg wel dat je een avatar aan je profiel hebt gekoppeld, anders maak je helaas geen kans op een prijs. 


Deze prijsvraag is verlopen, de uitslag van deze prijsvraag staat hierBedankt allemaal voor het meedoen!


Wat moet je doen?

Voorspel het totale aantal corners (reguliere tijd + blessuretijd) welke genomen worden in de Champions League wedstrijd Ajax - Atalanta en zet erachter wat de eindscore zal zijn van de wedstrijd. 


Voorbeeld van een mogelijk antwoord: 9, 2-1


Hoe kun je winnen?

Voorspel zo nauwkeurig mogelijk het totale aantal corners en de eindstand van de wedstrijd Ajax - Atalanta. Indien er meerdere leden zijn die het antwoord (en de controlevraag) exact hebben geraden (of er evenveel vanaf zitten), dan gaat de prijs naar het lid die het antwoord als eerste in het forum heeft geplaatst. 


Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van voetbalwedden.net kunnen gratis meedoen, mits je een avatar aan je profiel hebt gekoppeld. Heb je geen avatar aan je profiel gekoppeld, dan zal je deelname helaas worden verwijderd. Via “mijn profiel” en “instellingen” is je profiel afbeelding te makkelijk te wijzigen. 


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk dinsdag 27 oktober 20:55 om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 27 oktober 2020, 20:55 niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen toegestaan.


Wat kan je winnen?

De winnaar krijgt een officiële Voetbalwedden.net hoodie (t.w.v. onbetaalbaar) toegestuurd. Onder alle deelnemers verloten wij 2 hardcover boeken: “Geld verdienen met wedden op voetbal: geluk of wijsheid” (t.w.v. €19,99). Prijzen worden per post toegestuurd. Met de winnaars zal contact worden opgenomen. 


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 26-10-2020 14:14 Acties en spellen
in 26-10-2020 14:14 Acties en spellen
125 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

En we hebben een winnaar!!!

1 Vind ik leuk's

Bedankt allemaal voor het meedoen! Dit was weer een spannende wedstrijd met veel leden die dichtbij het juiste antwoord zaten!🤓


Het totale aantal corners tijdens deze wedstrijd is 13 (7 voor Atalanta en 6 voor Ajax) en de eindstand is 2-2 geworden. Dat betekent dat de winnaar van deze prijsvraag @markmark1985 is!! Gefeliciteerd!!!🎊 Jij wint onze toffe VW hoodie!👏


We hebben natuurlijk ook weer 2 boeken verloot onder alle deelnemers en deze gaan naar @munckie en @loekvrolijk 🎉 ! Jullie ook gefeliciteerd!


Wij nemen met alle winnaars contact op om de verzendgegevens op te vragen. De prijzen worden zo snel als mogelijk toegestuurd.

Bericht gewijzigd door Support op wo 28 okt. 2020, 08:01
2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Gefeliciteerd @markmark1985 well done!

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

13 corners, 3-1 uitslag

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.