Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ajax- AZ prijsvraag in samenwerking met Bet90. Win een freebet twv €100!

Vorig jaar wist AZ met 0-2 te winnen in Amsterdam. De Alkmaarders doen nu nog volop mee om de 2e plek, terwijl Ajax het kampioenschap nagenoeg kan vaststellen bij een overwinning op AZ. Het wordt dus een spannende wedstrijd! Denk jij te weten wat de eindstand wordt van deze wedstrijd en wanneer de laatste goal valt? Doe mee aan deze prijsvraag en win een mooie €100 freebet van Bet90 🎊 (onze bookmaker van de maand)!


De winnaar is bekend en vind je in de laatste reactie van @support! Bedankt allemaal voor het meedoen! Heb je niets gewonnen? Doe dan mee aan de nieuwe forumprijsvraag in samenwerking met Bet90 welke vandaag nog in het forum komt te staan!



Wat moet je doen?

Zet vóór komende zondag (25 april 2021) 14:29 uur in een reactie in de hoeveelste minuut de laatste goal valt en wat de eindstand wordt. 

Voorbeeld antwoord: 82e minuut; 2-2


Denk je dat er helemaal geen goals gaan vallen, dan kun je een 0 plaatsen als reactie.

Voorbeeld antwoord: 0

 

Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Bet90 freebet (gratis weddenschap) ter waarde van €100. Mocht niemand het juiste antwoord hebben voorspeld, dan kiezen we de deelnemer die als eerste het dichtste bij de juiste minuut zit. Daarna kijken we naar de eindstand. 

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Bet90 accepteert helaas geen Belgische leden, dus is deze prijsvraag alleen voor de Nederlandse leden. Zorg er wel voor dat je een Bet90 account hebt en dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk zondag 25 april 20:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 25 april 14.29 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal!

Groeten Julia

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 22-04-2021 06:50 Acties en spellen
in 22-04-2021 06:50 Acties en spellen
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

76e minuut; 1-2

0 Vind ik leuk's

76e minuut 2-1

0 Vind ik leuk's

2-2, 82e minuut

0 Vind ik leuk's

4-1 84e minuut

0 Vind ik leuk's

86e minuut; 2-3

0 Vind ik leuk's

86e minuut 4-1

0 Vind ik leuk's

90e minuut, 4-2

0 Vind ik leuk's

1-3, minuut 81


0 Vind ik leuk's

Het kampioenschap is zo goed als zeker voor Ajax na de zege van 2-0 tegen AZ! De laatste goal is nog in de 90e minuut gevallen. Er waren 3 leden die dit goed voorspeld hadden en 2 daarvan zaten het dichtst bij de eindstand; @remcon en @thecrazyone. We hebben eerlijk geloot en de winnaar van deze prijsvraag is....@remcon! Gefeliciteerd!🎉 Je hebt een Bet90 freebet gewonnen twv €100! We nemen contact met je op via de chat!


Bedankt allemaal voor het meedoen! Niet getreurd als je niks gewonnen hebt; de laatste prijsvraag in samenwerking met Bet90 staat vandaag (26-4) nog online! 😃


Groeten Julia

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.