Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bedenk een slogan/slagzin en win....

Ja daaaaag! Daar zijn we weer. Nu hebben we jullie hulp even nodig! Wij willen op deze pagina een paar slogans gaan plaatsen en daarbij hebben wij jullie natuurlijk hulp nodig. De beste krijg in elk geval een prominente plaats op onze site en eventueel ander promotie materiaal ( Logo's, t-shirts, de snorbrommer van je oma). af en laat je creatieve geest de vrije loop. Grappig of serieus? Alles mag! Maar houd het wel netjes in elk geval. Degene die dit niet kan krijgt een enkeltje Ljachovski-eilanden in de Siberische zuid zee met hongerige/hitsige ijsberen en een gemiddelde temperatuur van -30 graden. Heus waar hoor! Dus....

Een slagzin/slogan hoeft niet heel lang te zijn. Laten we een maximum van twee zinnen aanhouden. Jullie hebben de tijd tot woensdag 31 Augustus 20:00. De winnaar krijgt naast zijn winnende slogan op de site ook een freebet ter waarde van 50 euro. Deze freebet wordt mogelijk gemaakt door Bwin. Onder alle deelnemers verloten wij ook 4 freebets van 10 euro. Deze freebets worden mogelijk gemaakt door Bwin.

In de eerste week van september maken wij de winnende slogan bekend. Waarschijnlijk zal er dan gestemd worden door jullie op de beste 5 slogans die wij hebben hebben uitgekozen.

Vergeet niet een profielafbeelding/avatar in te stellen. Dit kan bij je profiel rechtsboven.

Je mag per gebruiker 3 slogans opgeven. Bewerken kan dus ook nog tot 31 augustus. Daarna staan je drie slogans vast.

Let op! De slogan bevat sowieso het woord: Voetbalwedden.net

succes

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 18-08-2011 13:54 Acties en spellen
in 18-08-2011 13:54 Acties en spellen
136 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heel erg bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
rogervoorjans09:
Heel erg bedankt (y)

Gratz!
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd Roger!
Klein detail, toen je nog kon stemmen stond het woord 'naar' ipv 'op' in je slagzin (op de voorpagina), maar dit zal dan wel weinig invloed gehad hebben? :)
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Gefeliciteerd! Doe wat leuks met de 50 euro :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Knallen met die gratis bet (y)
0 Vind ik leuk's
-

Haha, kom deze oldie net tegen. Hilarisch!

Bericht gewijzigd door kwaak op do 10 sep. 2020, 11:31
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.