Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Belgie - Nederland vanavond! Win een freebet van tien euro!


Jaja! Vanavond eindelijk weer een potje voetbal tussen de lage landen. Maandenlang moeten de Nederlanders hier aanhoren dat we er niks meer van kunnen en dat we in deze wedstrijd aan een zeer langzame pijnlijke dood zullen sterven. Nou zuiderbuurtjes laat het dan maar eens zien in de deze wedstrijd. Er is o zo veel talent, alleen het komt er nog niet echt uit! Verkeerd schoeisel? Slechte grasmat? De druk ligt bij jullie ;)!
Voorspel voor deze wedstrijd (aftrap 20:45) de rust en eindstand. Beide goed? Dan win je een freebet t.w.v. 10 euro bij Bwin. Doorgeven of bewerken voor 20:44. Daarna gaat er een slotje op dit topic.
Ik wens alle Nederlanders en Belgen een mooie pot voetbal! Moge de beste winnen en laten we het vooral sportief houden. Voor de Belgen:
Een fijne onze Lieve Vrouw Hemelvaart 2012!
Proost!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 15-08-2012 09:04 Acties en spellen
in 15-08-2012 09:04 Acties en spellen
69 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ruststand : 0-2
Eindstand : 2-3
0 Vind ik leuk's
1-1
2-3
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Ruststand: 1-1
Eindstand: 3-2
0 Vind ik leuk's
Ruststand: 0-0
Eindstand: 0-1
0 Vind ik leuk's
rust: 1-0
einde: 1-1
0 Vind ik leuk's
rust : 0-1
eind: 1-4
0 Vind ik leuk's
Rust 0-1
Eindstand 1-2
0 Vind ik leuk's
rust 1-2, eindstand 1-3!
0 Vind ik leuk's
Helaas geen winnaar. Houd onze facebookpagina in de gaten. Elke week hebben wij daar een rust/eindstand actie. Dus liken!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.