Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet At Home review actie

De komende maand verloten wij 10 freebet codes van 10 euro voor gebruikers die tot 4 november 2010 een eigen review schrijven over de bookmaker Bet At Home. Plaats je review in dit topic en ding mee naar de freebet (bovenop de standaard bonus).

Je review moet minimaal 400 woorden lang zijn en gaan over Bet At Home. Maak eerst een account aan op de website van BetAtHome (via de link bovenaan deze website), plaats je review in dit topic én zorg dat je je gebruikersnaam bij Bet at home erbij zet.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden
08-10-2009 21:07 in Acties en spellen
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb al een tijdje een account bij bet-at-home die ik ooit had aangemaakt om een stortingsbonus te krijgen. Tegenwoordig wed ik nog maar af en toe erop, vooral vanwege het livewedden. Ik zal opsommen wat me het meest is opgevallen.

De site
Het eerste wat opvalt is dat bet-at-home ook in het Nederlands beschikbaar is, het eerst pluspunt :P. De site zelf vind ik heel overzichtelijk en je kunt makkelijk navigeren tussen de sporten en competities. Het lijkt me ook een hele betrouwbare site, ik heb het in de 2 jaar dat ik er een account heb nog nooit down gezien.

Storting / uitbetaling
Voor het storten zijn de meest bekende opties aanwezig CC, moneybookers en neteller. Storten gaat makkelijk en bij CC en moneybookers (via ideal) staat het meteen op je account. Uitbetaling kan via directe bankoverschrijving, moneybookers, CC en neteller. Uitbetaling heb ik alleen via moneybookers geprobeerd, en daarmee nog nooit problemen me gehad. Het duurt zo een 2 á 3 dagen voordat ze uitbetalen. En ik heb zelfs nog nooit persoonlijke gegevens hoeven op te sturen.

Aanbod, odds en verwerking
Bet-at-home biedt vele sporten aan. Maar voor specials richt Bet-at-home zich vooral op voetbal, tennis, ijshockey. Vooral als je van Duits/Oostenrijkse sporten houdt zit je hier goed. Zelfs het oostenrijkse 2de divisie ijshockey of handbal wordt aangeboden, en veel wedstrijden ook nog inplay! De odds vindt ik bij bet-at-home tegenvallen. Bij odds vergelijking sites zie je bijna nooit bet-at-home bij de hoogste odds. Verwerking van bets gaat vergeleken met andere bookies heel snel. Ook bij het livewedden worden bets direct verwerkt.

Live wedden
Het livewedden ben ik zeer tevreden over. Het livewedden pagina loopt soepel en bets kun je makkelijk plaatsen (in tegenstelling tot veel andere bookies die livewedden aanbieden). Er worden verschillende sporten live aangeboden en ook veel voetbalwedstrijden die bij weinig andere bookies niet aanwezig zijn. (Aziatisch voetbal, Duitse 3de divisie, etc). Ook kun je inplay op veel special bets wedden zoals wie de volgende corner krijgt etc. Zeker een aanrader om uit te proberen, heb er zelf veel winst mee behaald!

bonussen / Overige promoties
Bet-at-home heeft een registratiebonus van 22 euro. En vaak ook stortingsbonussen, zo was er kort geleden nog een 100 euro 100% stortingsbonus. Wat ik alleen niet zo vertrouw zijn de bijna scam achtige promoties op de site. Zo maakt blijkbaar elke dag iemand kans op 50 euro als je inlogt op de site….Maar het zijn wel altijd dezelfde oost Europese figuren die schijnen te winnen.

Voor support kun je ze mailen, bellen, faxen en livechatten. Ik heb er alleen nooit gebruik van hoeven te maken. Conclusie is dus dat bet-at-home ene goede, betrouwbare bookie is!

account nr. 12793098
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.