Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst mei-promotie: 100% bonus + Giro d’Italia poule!

Beste leden!

In samenwerking met bookmaker Betfirst hebben we een tweetal acties opgezet:

1: 100% Stortingsbonus (max €100 bonus)



Alle Nederlandse en Belgische leden van Voetbalwedden.net kunnen de gehele maand mei gebruikmaken van een exclusieve 100% stortingsbonus. Stort €100, ontvang €100 bonus.

Ben je een nieuwe klant van Betfirst - dan profiteer je van de reguliere welkomstbonus én onze stortingsbonus. Let er op wel dat onze stortingsbonus dus geldt op je tweede storting. Met je eerste storting activeer je de reguliere welkomstbonus van Betfirst.

Claim direct jouw bonus!

Alle (rondspeel)voorwaarden zijn te vinden op de actiepagina

2: Giro d'Italia poule (€1000+ prijzengeld)



De Giro d'Italia gaat aanstaande zaterdag alweer van start, wat ons betreft dan ook de hoogste tijd voor een poule. De beste Nederlandse speler én de beste Belgische speler winnen dit jaar een PS4. Verder ontvangen alle etappe-winnaars een free bet t.w.v. van €25.

Meld je direct gratis aan!

Let op: je kunt je tot vrijdag 5 mei 12.25 aanmelden voor de poule.

Succes!

NB uiteraard mag je maar met één team meedoen..

-------

Tussenstanden Giro Poule

Na afloop van het spel worden alle standen gecontroleerd en eventueel geupdate.

Bij een gelijk aantal punten wordt er geloot.
Alle prijzen worden na afloop van het spel uitgereikt


Etappe winnaars:

1: ChrisEL
2: rutger133
3: Maeske 13 Linkerflank
4: zikkie
5: StijnDery
6: davidmaartense (loting uit 2)
7: Gildo
8: Maeske 13 coppovinchi
9: Roel92
10: gydo86
11: TomFCDB
12: Frans93
13: jpster
14: captain-slow
15: Yoranb
16: relo100
17: erikb1990
18: dirk55
19: janstof
20: twijntje
21: zikkie

Maeske 13 hebben we uit de ranglijst moeten verwijderen, gezien hij met 3 accounts probeerde mee te spelen.. (N)

Klassement winnaars

Beste Nederlander: ronald26
Beste Belg: coppovinchi
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 30-05-2017 06:56 Acties en spellen
in 30-05-2017 06:56 Acties en spellen
179 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik wil ook meedoen aan de poule dus vulde ik als Belgisch lid mijn gebruikersnaam in bij het vakje van Betfirst.be, maar toen kreeg ik de melding: Vul alle vakken in. Ik heb dus een streep gezet bij de site van scorito.com. Nu wordt ik automatisch doorgelinkt naar die site, maar als Belgisch lid kan je daar natuurlijk niet spelen.

Kan dit manueel aangepast worden zodat ik in de Belgische poule kom? Mijn gebruikersnaam is hier en op betfirst ruun2710.

0 Vind ik leuk's
Ik merk nu dat scorito de site van de poule is... Ik zal daar ook een account aanmaken met de gebruikersnaam Ruun2710. Kan de / dan veranderd worden in ruun2710?
0 Vind ik leuk's
ruun2710:
Ik merk nu dat scorito de site van de poule is... Ik zal daar ook een account aanmaken met de gebruikersnaam Ruun2710. Kan de / dan veranderd worden in ruun2710?


(y)

---

hatimmer:
Wanneer geven jullie de eerste nicknames door? Wil even wat droppen op ajax-lyon


Gebruikersnamen worden automatisch doorgegeven. bonussen worden vervolgens handmatig verwerkt. Waarschijnlijk doen ze dat één keer per dag.

Zoals in de voorwaarden staat kan het 1 a 2 dagen duren.
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Lekkere actie zeg! Ik doe mee.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Vraagje ivm vrijspelen bonus bij Betfirst
Heb in de voorwaarden gelezen dat singles en combo weddenschappen mogelijk zijn om de bonus vrij te spelen
Wat met systeemweddenschappen ??
Tellen deze ook mee , en welke odds zijn daar van toepassing ?
Thanks
0 Vind ik leuk's
Ik heb al lange tijd een betfirst account maar ben wel net nieuw hier. Kan ik dan ook meedoen met deze actie?
0 Vind ik leuk's
Lekkere actie hoor ;)
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Top actie weer VoetbalWedden!
0 Vind ik leuk's
spartacus:
Vraagje ivm vrijspelen bonus bij Betfirst
Heb in de voorwaarden gelezen dat singles en combo weddenschappen mogelijk zijn om de bonus vrij te spelen
Wat met systeemweddenschappen ??
Tellen deze ook mee , en welke odds zijn daar van toepassing ?
Thanks


Lijkt me dat systeemweddenschappen onder combo's vallen toch.
Het zijn immers verschillende combo's.

Maar durf het ook niet met zekerheid te zeggen.
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Vraagje: wordt de winst van je bonusgeld afgetrokken?
dus stel je plaats een bet van 200 op 1.50 en wint 300, gaat daar nog 100 bonus vanaf zodra je de hele bonus hebt vrijgespeeld?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.