Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin actie: WK voetbal voor vrouwen 2011

In samenwerking met Bwin hebben wij vandaag een mooie actie opgezet waarmee al onze leden mooie prijzen kunnen winnen! De prijzen variëren van een laptop tot een playstation tot een ipod shuffle tot meerdere freebets die kunnen oplopen tot 100 euro. Het enige wat je moet doen is een weddenschap afsluiten op het WK vrouwen voetbal die vanaf 26 juni a.s. (zondag) tot en met zondag 17 juli gehouden gaat worden in Duitsland.

- Topic voor al je tips voor het WK voetbal voor vrouwen: http://bit.ly/mzVauS

- Ga naar Bwin om je vrouwen voetbal weddenschap af te sluiten

Hoe kan je meedoen?

1. Login op voetbalwedden.net

2. Ga naar onze homepage: https://www.voetbalwedden.net

3. Klik op de button met de tekst: "Wat weet jij van vrouwen af?"

4. Er opent een popup

5. Volg de aanwijzingen

6. Klaar!

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 20-06-2011 13:13 Acties en spellen
in 20-06-2011 13:13 Acties en spellen
77 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo VW-Crew,
Leuke prijsvraag! Je moest eens weten wat ik allemaal van vrouwen weet...! :p
Toch nog even een vraagje: moet je om mee te dingen naar deze fantastische prijzenpot je weddenschap tegen een bepaalde odd afsluiten? Of is dat verder niet van belang?
Dank u!
Jeroen
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ik log in op Bwin onder de naam tenakey, maar ik kan ook gewoon inloggen met hoofdletter(s ).
Er staat dat de naam die ik moet opgeven hoofdlettergevoelig is dus ik heb eigenlijk geen idee of ik nou een hoofdletter moet gebruiken? :-$
0 Vind ik leuk's
thisizloso:
Ik log in op Bwin onder de naam tenakey, maar ik kan ook gewoon inloggen met hoofdletter(s ).
Er staat dat de naam die ik moet opgeven hoofdlettergevoelig is dus ik heb eigenlijk geen idee of ik nou een hoofdletter moet gebruiken? :-$

Mmm... dat gaat moeilijk worden. Wij kunnen hier niet zien wat je orginele gebruikersnaam bij Bwin is.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dan hoop ik maar dat het zonder hoofdletter is :)
0 Vind ik leuk's
dus gewoon een betje van een 5je inzetten? niets anders? en dan maak je automatisch kans? of?
what's the catch? :D
leuke actie!!! die laptop is mine!!
0 Vind ik leuk's
wedden is altijd 50/50
lamalord:
dus gewoon een betje van een 5je inzetten? niets anders? en dan maak je automatisch kans? of?
what's the catch? :D
leuke actie!!! die laptop is mine!!

U heeft het correct, al kunnen wij die laptop niet garanderen ;)!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
gedaan, hopelijk heb nu meer geluk dan met de vorige bwin actie
0 Vind ik leuk's
it giet on
Wint iedereen altijd iets of niet?
0 Vind ik leuk's
joskeb:
Wint iedereen altijd iets of niet?
|
Niet iedereen, de te winnen prijzen staan altijd bij de aankondiging van de prijsvragen en acties en als er bijv 20 prijzen te winnen zijn en er doen 100 mee dan zal 20% een prijs winnen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Leuke actie!:)
Ik heb me er net een klein beetje in verdiept, Duitsland is favoriet, Brazilie kan verrassen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.