Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin actie: WK voetbal voor vrouwen 2011

In samenwerking met Bwin hebben wij vandaag een mooie actie opgezet waarmee al onze leden mooie prijzen kunnen winnen! De prijzen variëren van een laptop tot een playstation tot een ipod shuffle tot meerdere freebets die kunnen oplopen tot 100 euro. Het enige wat je moet doen is een weddenschap afsluiten op het WK vrouwen voetbal die vanaf 26 juni a.s. (zondag) tot en met zondag 17 juli gehouden gaat worden in Duitsland.

- Topic voor al je tips voor het WK voetbal voor vrouwen: http://bit.ly/mzVauS

- Ga naar Bwin om je vrouwen voetbal weddenschap af te sluiten

Hoe kan je meedoen?

1. Login op voetbalwedden.net

2. Ga naar onze homepage: https://www.voetbalwedden.net

3. Klik op de button met de tekst: "Wat weet jij van vrouwen af?"

4. Er opent een popup

5. Volg de aanwijzingen

6. Klaar!

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 20-06-2011 13:13 Acties en spellen
in 20-06-2011 13:13 Acties en spellen
77 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wow, wat lees ik nu ineens. Echt heel tof. Kan ik misschien in het interview van laatst m'n gelukscijfer in wedden veranderen? :)
Wel weer jammer dat ik nog niet zo lang geleden andere laptop heb en dat ik een mini-laptop niet echt nodig heb.
0 Vind ik leuk's
Angelox3, Ghoul90, kostas045, Venne666, hccheung, rick0411, degemaskerde, groninge01, svoetbal1, allen van harte gefeliciteerd met de prijzen!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wow 75 euro freebet gewonnen, niet verkeerd :) dat wordt surebetten Bwin ;) thnx voetbalwedden.net en Bwin natuurlijk ^^
0 Vind ik leuk's
Fraaie prijsies hoor. Enjoy luitjes (y)
0 Vind ik leuk's
-
gefeliciteerd! wat ik me wel afvraag, kun je de volgende keer een bevestiging krijgen als je je weddenschap hebt geplaatst en bent geselecteerd voor de loting van de prijzen? want op de een of andere manier heb ik het idee dat ik steeds niet meedoe in de loting.
0 Vind ik leuk's
jvdb10:
gefeliciteerd! wat ik me wel afvraag, kun je de volgende keer een bevestiging krijgen als je je weddenschap hebt geplaatst en bent geselecteerd voor de loting van de prijzen? want op de een of andere manier heb ik het idee dat ik steeds niet meedoe in de loting.

Ten eerste: alle prijswinnaars gefeliciteerd.
@jvdb10: we zullen je feedback meenemen. Tevens zal ik morgen even checken of je inderdaad bent geselecteerd en gewoonweg pech hebt. Ik laat je dit morgen weten.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
jvdb10:
Ten eerste: alle prijswinnaars gefeliciteerd. @jvdb10: we zullen je feedback meenemen. Tevens zal ik morgen even checken of je inderdaad bent geselecteerd en gewoonweg pech hebt. Ik laat je dit morgen weten.

Aha bedankt, het is gewoon uit pure nieuwschierigheid, mooi dat je dit even wil checken!
0 Vind ik leuk's
Ideaal 100€ freebet gewonnen :d , Bedankt voetbalwedden en bwin!!!
Geweldige site, doe zo verder (y) , m'n felicitaties aan de overige winnaars!!
0 Vind ik leuk's
jvdb10:
vw-crew:
jvdb10:
Ten eerste: alle prijswinnaars gefeliciteerd. @jvdb10: we zullen je feedback meenemen. Tevens zal ik morgen even checken of je inderdaad bent geselecteerd en gewoonweg pech hebt. Ik laat je dit morgen weten.

Aha bedankt, het is gewoon uit pure nieuwschierigheid, mooi dat je dit even wil checken!

Wij hebben een complete lijst van bwin gekregen met de mensen die hebben ingezet en dus automatisch mee doen voor de prijzen. Met aardig wat leden blijft de kans bestaan dat je niet in de prijzen valt.
Aankomende donderdag mailen wij bwin de prijswinnaars, daarna zullen de prijzen zo snel mogelijk worden uitgekeerd.
fijne dag allen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Vonloite, heb jij enig idee hoe lang dat dan ongeveer duurt. Ik heb namelijk bij Bwin het adres staan waar ik normaal gesproken het collegejaar doordeweeks ben. Ben nu bij mijn ouders thuis, dus beetje vervelend als ze het opsturen naar m'n kamer in Groningen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.