Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League winactie (PSV - Inter)

Champions League winactie - (PSV - Inter Milan)

(Actie geldig voor Nederlanders & Belgen)

 

Ook voor Champions League wedstrijd PSV - Inter Milan kun jij in onze winactie weer kans maken op gratis speelgeld. De ploeg van Mark van Bommel ontvangt de Milanezen woensdag 3 oktober in eigen huis. Denk jij dat PSV kans heeft zijn eerste punten te pakken in de Champions League?

 

Raad de rust- en eindstand van deze match en maak kans op ?50 speelgeld bij Betfirst!


 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

 

  1. Registreer je bij Betfirst en maak gebruik van de aantrekkelijke welkomstbonus van ?200!
  2. Plaats voor woensdag 3 oktober 20:59 jouw voorspelling in dit topic.
  3. Raad de uitslag van deze wedstrijd en maak kans opgratis speelgeld bij Betfirst!

De winnaar wordt donderdag 4 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Veel succes!


 

Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint ?50 speelgeld bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.

 

Voorwaarden:

 

  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die aantrekkelijke welkomstbonus van ?200!
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot woensdag 3 oktober 20:59
  • Actie is geldig voor Belgen en Nederlanders


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 2-10-2018 09:42 Acties en spellen
in 2-10-2018 09:42 Acties en spellen
128 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ruststand: PSV 1 - 0 Inter

Eindstand: PSV 1-1 Inter

0 Vind ik leuk's
Facta, non verba

Rust 1-0

Eind 1-3

0 Vind ik leuk's

1-1 rust, 3-2 eindstand

0 Vind ik leuk's

0-1/1-1

0 Vind ik leuk's
feyenoord

1 - 0 rust

1 - 1 eind

0 Vind ik leuk's

Na een fraaie uithaal van Pablo Rosario wist PSV na een klein halfuur op voorsprong te komen tegen Inter Milan. Helaas bleken de Milanezen toch te sterk voor PSV en eindigde dit tweede Champions League duel voor PSV in een 1-2.


Er waren maar liefst drie leden die een correcte rust- en eindstand hebben doorgegeven. Na loting is Harold1988 de winnaar van deze winactie. Gefeliciteerd, jij hebt €50 speelgeld gewonnen bij Betfirst! We nemen via een privébericht contact met je op.


0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.