Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn actie: ga met 4 vrienden naar live uitzending van VI

In samenwerking met ComeOn hebben wij een spetterende actie! Zit volgende week vrijdag als VIP bij de live uitzending van Voetbal International. Niet alleen maar met 3 van je vrienden. Voor de uitzending krijgen jullie een maaltijd + drankje aangeboden en krijgen jullie een rondleiding door de studio. Bam!

Wat moet je doen?

Voorspel de wedstrijd Heracles - Ajax van komende zondag door op de onderstaande link aan te geven wie er gaat winnen (of gelijkspelen). Tag 3 vrienden met wie jij graag naar de studio wil gaan en klaar ben je. Oja, je moet ook het bericht nog even liken.

Link: http://on.fb.me/1pyfYkd

Komende maandag maken we de winnaar bekend!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 25-04-2014 15:17 Acties en spellen
in 25-04-2014 15:17 Acties en spellen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Laatst deze prijsvraag gewonnen en afgelopen vrijdag naar de live uitzending van VI geweest. Hier een aantal foto's van deze onvergetelijke avond.


De studio.


Wachten op de gids...


Ontzettend lange gang waarin verschillende studio's zijn gevestigd.


De studio van het programma Kassa


De lampen die boven de studio hangen


De studio van Carlo en Irene


De tribune (die ze groter willen laten lijken door de spiegels op de achtergrond)


De studio waarin onder andere sterren dansen op het ijs is opgenomen

Jaajaa, aangekomen in de studio van VI


De studio van VI vanuit een andere hoek


We hadden één van de betere plekken deze avond


Afsluitend nog even op de foto met René van der Gijp...


... en natuurlijk ook met Johan Derksen!

Voetbalwedden en ComeOn! namens ons bedankt voor deze geweldige avond!

(y) (y) (y)

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 19 Jul 2021, 14:34
0 Vind ik leuk's
Heel graag gedaan jongens!
Leuk dat jullie deze fotoreportage in het forum hebben gepost, zo krijgen anderen ook een klein kijkje in de keuken van de Hilversumse (denk ik) studio's!
Op naar de volgende actie (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Leuk man :d :d
Was het bier trouwens gratis tijdens de uitzending? :p
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Leuk man :d :d
Was het bier trouwens gratis tijdens de uitzending? :p

Ja man haha! Maarliefst 3 gratis rondjes bier gehad haha :p
0 Vind ik leuk's
haha mooie foto reportage leuk om te zien dat je een mooie avond gehad hebt
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Leuk dat er foto's getoond worden hiervan :) Hoeveel mensen kunnen er maximaal aanwezig zijn bij de uitzending van VI?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
Leuk dat er foto's getoond worden hiervan :) Hoeveel mensen kunnen er maximaal aanwezig zijn bij de uitzending van VI?

Het precieze aantal weet ik niet. Ik schat dat er ongeveer 70 mensen waren!
0 Vind ik leuk's
svennie1992:


Het precieze aantal weet ik niet. Ik schat dat er ongeveer 70 mensen waren!


Zelf had ik er wel meer geschat alleen zie dat ik er flink naast zit. Ik ben dan ook nog nooit bij een tv uitzending geweest :) In de toekomst ga ik ook vast nog wat leuke uitzendingen van tv programma's bijwonen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hey Sven, leuke foto's! Lijkt me voor herhaling vatbaar, gaan we komend seizoen dan ook zeker herhalen zodat meer VW'ers dit kunnen meemaken!

Nu in de ComeOn! Shop kun je trouwens nog 1 VI arrangement voor jou en 3 vrienden winnen. Ga naar de "Lotteries" en koop zoveel loten als je maar wilt (a 1.000 ComeOn! Points). Wie weet zit jij wel bij de eerste uitzending van het komende VI seizoen in het publiek!

Gr. Jesper - ComeOn!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.