Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Corner-prijsvraag Barcelona - Paris Saint Germain

Komende dinsdag spelen Barcelona en Paris Saint Germain tegen elkaar. Doe jij mee aan onze “corner-prijsvraag”? Lees dan snel verder en win een bol.com cadeaukaart!



Wat moet je doen?

Zet vóór dinsdag 16 februari 2021 20:59 in de reacties:

1. Hoeveel corners er in de 1e helft genomen worden.

2. Hoeveel corners er in de gehele wedstrijd genomen worden.

 

Voorbeeld antwoord:

Eerste helft: 5

Hele wedstrijd: 12


Wat kan je winnen?

Heb je beide antwoorden goed, dan win je een bol.com waardebon. De waarde van de cadeaubon is het totaal aantal corners in de wedstrijd x3 (met een minimum van €15).


Voorbeeld:

In de wedstrijd worden in totaal 22 corners genomen. De waarde van de cadeaubon is dan 22x3 = 66 euro. 

 

Zijn er meerdere juiste voorspellers van het totaal aantal corners, dan kijken we wie het eerste het juiste antwoord heeft gegeven. Heeft niemand de juiste hoeveelheid corners voorspeld, dan kijken wij wie het dichtste bij het juiste antwoord zit. Zijn er meerdere deelnemers die het dichtste bij het juiste antwoord zitten? Dan wint de deelnemer die als eerste zijn/haar antwoord heeft gedeeld. De corner-statistieken halen wij van livescore.com.

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen, zorg wel dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk dinsdag 16 februari 2021 20:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na dinsdag 16 februari 20.59 niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 


Nog vragen? Stel ze in dit topic en ik beantwoord ze graag.


Succes allemaal!

Groeten Julia


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 12-02-2021 12:26 Acties en spellen
in 12-02-2021 12:26 Acties en spellen
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

heeey @boempatat , houd je het netjes? Geen snor hier! 🙎

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Coronakapsel dan 😜

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

He ik had hetzelfde antwoord? Om dan de snelste te doen is niet helemaal eerlijk. Ik kijk namelijk echt niet eerst alle gegeven antwoorden om dan mijn eigen te bepalen :p dat duurt veelste lang haha.

0 Vind ik leuk's

Mijn eerste gedacht was eigenlijk 5-12 maar toen zag ik dat Rubeo dat al had gezegt, dus heb ik gekozen voor 5-11.

Echt wel een lucky shot 😄

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Sorry, het ging inderdaad om degene die als eerste het goede antwoord gaf of als eerste het dichtst bij het juiste antwoord zat. We zullen de prijsvraag volgende keer wat moeilijker maken, zodat de kans wat kleiner is dat meerdere mensen het goed voorspellen! 😇

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

neenee, nie moeilijker maken, het was heel goed zo 😂

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.