Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De WK Game 2022 komt eraan!


De inschrijving opent op 18 oktober! 


Over ongeveer een maand begint het WK alweer, en met overwinningen tegen België en Polen in de Nations League lijkt het vooruitzicht voor Ons Oranje positief. Ben jij er ook klaar voor?


Uiteraard kun je voor dit WK weer bij ons terecht voor de leukste WK Game van Nederland! Gedurende het hele WK kun je door het plaatsen van tips kans maken op mooie prijzen. Ben jij de beste WK-voorspeller? Bewijs het door mee te spelen! Een korte uitleg over het spel kun je alvast vinden op de WK Poule pagina!


De prijzenpot zal gegarandeerd staan op €10.000, maar kan oplopen tot maar liefst €25.000! Hoe meer mensen er mee doen, hoe groter de prijzenpot! Nodig daarom al jouw vrienden en familie uit en speel gelijk mee in het referral-klassement voor extra prijzen! Neem het ook op tegen vrienden door jouw eigen subleagues aan te maken!


Aanmelden kan al vanaf 18 oktober dus houd de website en het forum in de gaten voor updates!  

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 13-10-2022 14:42 Acties en spellen
in 13-10-2022 14:42 Acties en spellen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Arthur-vl (29-11-2022 17:57) Citatie verwijderen

    Wellicht is het iets wat ik alleen ervaar, maar de stand van de speelrondes kloppen niet. Als je die selecteert worden ook eerdere wedstrijden meegenomen. Ik heb dit ook bekeken als ik uitgelogd ben in een ignitobrowser, ook dit werkt niet.

    Kunnen jullie dit verhelpen?

Excuus voor de late reactie. Het bovenste blok met jouw eigen positie klopt inderdaad niet bij het ronde klassement, hij laat hier namelijk ook jouw plek in het algemeen klassment zien. Dit gaan we oplossen!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Wanneer worden de winnaars geïnformeerd?

0 Vind ik leuk's
  • Jay1 (21-12-2022 19:01) Citatie verwijderen

    Wanneer worden de winnaars geïnformeerd?

Hey jay1, we streven ernaar om alle winnaars deze week nog via de mail te bereiken!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Support (22-12-2022 08:47) Citatie verwijderen

    Hey jay1, we streven ernaar om alle winnaars deze week nog via de mail te bereiken!

Hoe lang duurt het voordat de free bets zijn toegevoegd op jacks.nl?

2 Vind ik leuk's

Nog geen mailtje gehad hier, ook niet in de spambox.

0 Vind ik leuk's

Jacks heeft de freebet nog altijd niet toegevoegd....

0 Vind ik leuk's
  • Jay1 (25-12-2022 01:21) Citatie verwijderen

    Nog geen mailtje gehad hier, ook niet in de spambox.

Hier ook nog niet.

0 Vind ik leuk's

Intussen wel mail gehad van VW, maar bij Jacks lopen ze te slapen...

0 Vind ik leuk's
  • Jay1 (01-01-2023 22:12) Citatie verwijderen

    Intussen wel mail gehad van VW, maar bij Jacks lopen ze te slapen...

Wij zullen vandaag nog eens contact opnemen met Jack's over de freebets!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Robbie63 (01-01-2023 16:42) Citatie verwijderen

    Hier ook nog niet.

Ik heb hem voor de zekerheid nog eens verstuurd. Hij is verstuurd naar het mailadres wat gekoppeld is aan jouw VW account!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.