Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK 2020 - 4 prijsvragen; Win €200! Prijsvraag 4 = De Finale!

Het zo ver; we weten eindelijk wie er in de finale staat komende zondag, 11 juli! Italië gaat het opnemen tegen de favoriet die ook nog eens thuis speelt, Engeland. Maar, de verschillen bij de bookies zijn nihil. Gaat Engeland hun eerste titel pakken sinds 1966 of gaan de Italianen met de beker naar huis?

Denk jij te weten welke wissel als eerste het veld in komt? Doe dan nog mee aan deze laatste prijsvraag van het EK forum toernooi en verzamel de laatste punten!


De winnaar van deze prijsvraag EN van dit gehele EK forum toernooi is bekend!! Je vindt alle informatie in de laatste reactie van Support. Bedankt allemaal voor het meedoen; het was leuk om te zien hoe enthousiast iedereen mee heeft gedaan en wat jullie voorspellingen waren!



Wat moet je doen?

Zet vóór komende zondag (11 juli) 20:59 uur in een reactie welke wisselspeler als eerste het veld in komt. Het kan dus een speler zijn van beide teams. 

 

Voorbeeld antwoord: Grealish

 

Wie mag er meedoen?

Deze prijsvraag is voor alle leden van Voetbalwedden.net. Zorg wel dat je een afbeelding aan je profiel gekoppeld hebt. 

 

Wat kan je winnen?

Per prijsvraag die je goed hebt kun je 3 punten verdienen. Heb je de prijsvraag fout, dan krijg je 1 punt voor het meedoen. In totaal zijn er 4 prijsvragen, dus maximaal 12 punten te verdienen. De winnaar die de meeste punten heeft behaald van alle 4 de prijsvragen krijgt een Paysafekaart van €200.

Heb je 1 prijsvraag goed, dan maak je kans op een Paysafekaart van 25 euro. We verloten deze Paysafekaart onder alle deelnemers die het juiste antwoord hebben gegeven. Heeft niemand het goede antwoord voorspeld? Dan krijgt niemand een prijs.  


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk zondag 11 juli 20:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 11 juli 20:59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan.


Succes!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 8-07-2021 11:37 Acties en spellen
in 8-07-2021 11:37 Acties en spellen
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Berardi!

0 Vind ik leuk's

Toloi R.

0 Vind ik leuk's
Mijn tips:

Henderson

0 Vind ik leuk's

Henderson, J.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.