Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK spel 2012: voorspel en win mooie prijzen

Je hebt het al kunnen merken aan onze oranje kleur op de website: wij zijn al helemaal bezeten van de Oranjekoorts. Om dit verder te versterken presenteren wij hierbij ons grote EK 2012 spel waarmee mooie prijzen te winnen zijn waaronder een 2-persoons VIP reis naar een wedstrijd van Real Madrid, een Ipad, Playstation Vita Console of één van de vele geldprijzen. Kortom: meedoen!

- http://www.voetbalwedden.net/ekspel/

Wat is het EK spel 2012 van voetbalwedden.net?

Voetbalwedden.net is een website gericht op het afsluiten van voetbal weddenschappen. In het kader van het EK 2012 in Polen en Oekraine hebben wij een speciaal EK spel ontwikkeld waarbij wij het wedden op voetbalwedstrijden en het EK hebben proberen te combineren. Winnaars kunnen prijzen winnen (zie verderop) en deelname is gratis, mits een Bwin gebruikersnaam zal worden opgegeven.

Wat kunt u winnen met het EK spel?

1e plaats: VIP Reis naar wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen

2e plaats: De Apple Ipad 2, 64GB, zwart

3e plaats: Playstation vita Konsole

4e plaats: 150 euro op je Bwin account

5e plaats: 100 euro op je Bwin account

6e plaats: 50 euro op je Bwin account

7e plaats: 50 euro op je Bwin account

8e plaats: 50 euro op je Bwin account

9e plaats: 50 euro op je Bwin account

10e plaats: 50 euro op je Bwin account

11 t/m 40: 25 euro op je Bwin account

Sponsor van het EK spel: Bwin

Naast het sponsoren van onder andere de VW10 en vele prijsvragen hebben wij Bwin bereid gevonden om ons EK spel 2012 te sponsoren. Hier zijn wij Bwin wat gewoon een retegoed product is, erg dankbaar voor.

Hoeveel vragen zijn er per wedstrijd?

Poulefase: 3 weddenschappen per wedstrijd (6 als Nederland speelt)

Kwart finale: 6 weddenschappen per wedstrijd

Halve finale: 9 weddenschappen per wedstrijd

Finale: 15 weddenschappen per wedstrijd

Wat moet je doen?

Gedurende het europees kampioenschap verzinnen wij zelf voor iedere wedstrijd een aantal weddenschappen. Iedere deelnemer moet een door ons vooraf gedefinieerd antwoord aangeven. Voor iedere vraag zijn 1 of meerdere punten te verdienen. De deelnemers die aan het eind van het EK 2012 de meeste punten hebben verzameld komen in aanmerking voor een prijs. Blijf regelmatig terugkomen om de nieuwe weddenschappen voor het EK te voorspellen en zodoende nog meer punten te scoren. Bij een gelijk puntenaantal zullen wij kijken naar de deelnemer die de controlevraag 'Totaal aantal doelpunten op het gehele EK' zo goed mogelijk heeft voorspelt.

Hoe kan ik meedoen?

Om mee te kunnen spelen moet u zich eenmalig een account aanmaken op voetbalwedden.net (als u dat nog niet gedaan heeft). Om daarna mee te kunnen doen met het EK spel moet u uw Bwin gebruikersnaam aan ons doorgeven op de 'EK spel pagina'. Let op: dit kunt u slechts één keer doen!! Deze gebruikersnaam hebben wij nodig om uw eventuele prijs over te maken op uw account en om dubbele accounts (en dus vals spelen) tegen te gaan.

Mag ik met meerdere accounts meespelen?

U kunt accounts van meerdere personen beheren, echter zal u per account op voetbalwedden.net een gebruikersnaam bij Bwin opgeven. Wij staan geen dubbele Bwin accounts toe. Het is echter geen probleem om accounts van vrienden/familie/bekenden te beheren.

Kan ik mijn Bwin gebruikersnaam wijzigen op voetbalwedden.net?

Tijdens uw aanmelding voor het EK spel kunt u slechts eenmalig uw exacte Bwin gebruikersnaam (let op hoofdletters en leestekens!!) aan ons doorgeven. Deze is daarna niet meer te wijzigen. Wij hanteren dit beleid om eventuele fraude met meerdere spelersaccounts tegen te gaan en een eerlijk spel te kunnen garanderen. Mocht u na afloop van het spel een prijs hebben gewonnen en uw Bwin gebruikersnaam NIET goed aan ons hebben doorgegeven, dan kunnen wij u uw prijs niet overhandigen of uitkeren.

Hoe krijg ik mijn prijs uitbetaald?

Indien u 1e, 2e of 3e bent geworden zullen wij uw gewonnen prijs per post naar u toesturen. Wij nemen contact met de winnaars op! Indien u een geldprijs heeft gewonnen zullen wij uw prijs storten op uw Bwin account. Mocht uw Bwin account (door uzelf of door Bwin gesloten zijn op het moment dat wij uw prijs willen overmaken zal uw prijs komen te vervallen en doorgegeven worden aan de eerstvolgende in het eindklassement.

Tot wanneer kan ik mijn voorspelling doorgeven?

U kunt de voorspellingen voor uw weddenschappen tot maximaal een minuut voordat de wedstrijd begint doorgeven. Indien een wedstrijd reeds is gestart zijn wijzigingen niet meer op te slaan. Eventuele fraude of het moedwillig omzeilen van onze beveiliging(en) zullen leiden tot sluiting van uw account.

Staat jouw vraag hier niet tussen?

Heeft u een dringende of minder dringende vraag die hier niet tussen staat? Stel deze dan in dit topic en je krijgt snel een antwoord van de crew of andere leden.

Heel veel succes!

De Crew en alle Moderators

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 8-05-2012 14:53 Acties en spellen
in 8-05-2012 14:53 Acties en spellen
341 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Briljant!! De pet gaat hier even af...Crew, wat zijn jullie weer druk in de weer voor de community! Doe zeker mee!
*slippers zoekt en inpakt voor VIP tripje naar Real voor twee ;-) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Maak je borstjes maar nat, sapstaaf, want ik ga ook zeker meedoen! :p
Wederom een topprijsvraag van voetbalwedden.net! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Een VIP Reisje naar Real Madrid, daar doe ik het wel voor ;-)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Prachtige actie, geef mij maar die Ipad. :d
0 Vind ik leuk's
Een machtig mooie actie, VW!!(y) Complimenten aan iedereen:) Meedoen is belangrijker dan winnen, zeggen ze, nou, in dit geval mooi niet:P Qua consoles kan er nog wel één bij:) Geen probleem;)
Succes aan iedereen die meedoet, moge de beste winnen!!
(y)(y)(y)
0 Vind ik leuk's
Geweldige prijsvraag VW, petja af. ;-)
0 Vind ik leuk's
4e plek is ook wel goed
0 Vind ik leuk's
Mooie prijsvraag weer VW-crew (y) :d
0 Vind ik leuk's
topactie! count me in :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.