Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie prijsvraag - voorspel en win een Paysafekaart ter waarde van €25!

Makkelijker gaat het niet worden: hoeveel doelpunten worden er de komende speelronde (27) in de tweede helft gemaakt? Weet AZ van PSV te winnen om in punten gelijk te komen? Wie van de onderste degradatieploegen weet punten te pakken om een langer verblijf in de Eredivisie zekerder te stellen? Kortom, een goed Eredivisieweekend voor de boeg. Deelname is gratis en je kunt een Paysafecard ter waarde van €25 winnen! 


Het weekend is voorbij en de winnaar is bekend! Gefeliciteerd @jeroenunibet81! 🎉Wil je het aantal goals weten in de 2e helft per wedstrijd? Check dan even de reactie van @support op deze pagina. Bedankt allemaal voor het meedoen!!

 

 

Wat moet je doen?

Zet vóór vrijdag 19 maart 2021 19:59 uur in een reactie hoeveel goals er in totaal worden gescoord in de 2e helft van alle Eredivisiewedstrijden in speelronde 27. 

 

Eredivisiewedstrijden;

19 maart;

  • SC Heerenveen - FC Twente

20 maart:

  • Fortuna Sittard- FC Utrecht
  • Feyenoord - FC Emmen
  • RKC Waalwijk - FC Groningen

21 maart:

  • PEC Zwolle - VVV- Venlo
  • Vitesse- Willem II
  • AZ - PSV
  • Heracles Almelo - Sparta
  • Ajax - ADO Den Haag

 

Voorbeeld antwoord: 17 goals


Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Paysafekaart ter waarde van €25. Mocht niemand het juiste antwoord hebben voorspeld, dan kiezen we de deelnemer die als eerste het dichtste bij het juiste antwoord zit. 

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen, zorg wel dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk vrijdag 19 maart 19:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 19 maart 19.59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal!

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 17-03-2021 09:24 Acties en spellen
in 17-03-2021 09:24 Acties en spellen
91 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Net als Louis van Gaal heb ik blijkbaar een gouden pik! Thanks VW! 😄

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.