Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EredivisieGuru spel gestart op eredivisieguru.com



In samenwerking met Bwin starten wij het nieuwe voetbalspel: EredivisieGuru. Zorg dat jij de GURU wordt door wedstrijden uit de Eredivisie goed te voorspellen. Win een voetbalreis naar een wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen of één van de vele andere prijzen. De spelregels en uitleg zijn terug vinden op Iedereen alvast een succesvol seizoen toegewenst (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nottripping:
Net als de bookmakers zijn de tegenstanders alleen maar blij met jou volgens mij :d ;-)

Ik ben inderdaad een graag geziene gast bij Unibet :p ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik heb een team opgericht; LUCKY, geef maar aan als je erbij wilt (y)
0 Vind ik leuk's
Nieuw team: DOEMEEVOORPLEK1
code: 5EF05993 (0=nul)
0 Vind ik leuk's
Aankomende vrijdag kom ik met aanvullende informatie voor het spel eredivisieguru 2012-2013. Hiervoor zal een nieuw forumtopic worden geopend. In dit topic staat ook een extra prijs die wij vanuit voetbalwedden.net beschikbaar stellen. Houdt dus het forum in de gaten
Fijne dag en zonse!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.