Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EredivisieGuru spel gestart op eredivisieguru.com



In samenwerking met Bwin starten wij het nieuwe voetbalspel: EredivisieGuru. Zorg dat jij de GURU wordt door wedstrijden uit de Eredivisie goed te voorspellen. Win een voetbalreis naar een wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen of één van de vele andere prijzen. De spelregels en uitleg zijn terug vinden op Iedereen alvast een succesvol seizoen toegewenst (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoe komt het dat we als team 5 punten hebben? Ik heb er 3 en stuk of 6 1 punt, dan kom je toch uit op 9?
En hoe kun je trouwens 1 punt krijgen? Voor een ingevulde uitslag soms?
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Hoe komt het dat we als team 5 punten hebben? Ik heb er 3 en stuk of 6 1 punt, dan kom je toch uit op 9?
En hoe kun je trouwens 1 punt krijgen? Voor een ingevulde uitslag soms?

Je krijgt 1 punt als je thuiswinst, gelijkspel of uitwinst goed voorspelt
0 Vind ik leuk's
-
vw-crew:
noedels:
barcaportzz:
Wie nog in het team van vw-crew wilt, kan zich gerust aanmelden met deze code: AAB32389. Iedereen is van harte welkom! Er zijn nog 5 plaatsen over, dus er kunnen nog genoeg mensen bij. Nog een keer de code: AAB32389. Vragen? Ik ben vandaag de hele dag (tot +-23:00) in de chat aanwezig.
Heb me aangemeld barcaportzz, op naar dat Real Madrid shirt!
Het shirt is al bijna verzonden, er moet alleen nog een postzegel op het pakketje :-) Kostas heeft gisteren voor ons reeds de eerste punten binnen gesleept... op naar de volgende punten.

Nee, helaas. Jullie achterstand zullen jullie niet meer goedmaken :)
0 Vind ik leuk's
Echt wel :P
Laten we wachten op vanavond
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
"Voor de teamscore tellen de beste 3 individuele resultaten in het speelrondeklassement mee"
VW-guru 2e plaats (Y)
0 Vind ik leuk's
6 min voor tijd zou ik nog eerste staan gister :(
0 Vind ik leuk's
Voetbalwedden 5e plaats (y)
0 Vind ik leuk's
ik ben 10 e (A)
ons team loopt goed.
we staan 2 de :)
0 Vind ik leuk's
De Graafschap-Ajax was 1-4 en ik heb 0-4 sh....
0 Vind ik leuk's
kostas49:
De Graafschap-Ajax was 1-4 en ik heb 0-4 sh....

Ik had zelfs 1-5. Dan waren de punten binnen gestroomt. Ik ga overigens individueel als een natte krant.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.