Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EXTRA KANS: win twee VIP-kaarten voor Ajax - Feyenoord!

EXTRA KANS: win twee VIP-kaarten voor Ajax - Feyenoord!

(Actie alleen geldig voor Nederlanders)



Gezien de vorige winactie geen winnaar heeft opgeleverd - en wij toch iemand blij willen maken met de kaarten voor Ajax - Feyenoord - hebben we deze EXTRA winactie geopend! Een nieuwe ronde met nieuwe kansen dus! Ga jij aan de haal met die supervette VIP-kaarten voor de Klassieker van de Eredivisie: Ajax - Feyenoord (28 oktober)?

 

Ajax speelt morgen in de Champions League tegen de Portugese topclub Benfica. De ajacieden zullen de punten nodig hebben om op de eerste positie in hun groep te kunnen blijven staan, maar wat voorspel jij?

 

Raad jij de uitslag van Ajax - Benfica en de minuut waarin het eerste doelpunt valt? Dan maak je kans op twee gratis VIP-kaarten voor Ajax - Feyenoord!

 

  1. Log in bij Betsson
  2. Plaats een weddenschap van min. ?5 op Ajax - Benfica (bij Betsson).
  3. Deel voor dinsdag 23 oktober 20:59  jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Voorbeeld:


  • Uitslag: gelijkspel
  • Minuut eerste doelpunt: 27e minuut


Let op: je kunt stap 1 en 2 overslaan als je mee hebt gedaan aan de vorige winactie (en dus bij betsson ?5 hebt ingezet op Heerenveen - Ajax en/of Feyenoord - PEC Zwolle).

 

Nog geen betsson account? Meld je dan eerst via Voetbalwedden aan en pak die welkomstbonus van ?125!


 

De winnaar van de twee VIP-kaarten wordt woensdag 23 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Pak die extra kans en grijp die mooie kaarten!

 

 

Kaarten:

 

  • Twee kaarten voor skybox Café Johan
  • Open bar en buffet inbegrepen
  • Inclusief parkeerkaarten

 


Voorwaarden:

 

  • Let op! Je hebt een geldig Betsson account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de gratis welkomstbonus van ?125!
  • Je moet een weddenschap van min. ?5 bij Betsson hebben geplaatst op een van deze wedstrijden: SC Heerenveen - Ajax / Feyenoord - PEC Zwolle / Ajax - Benfica. Je inzending is namelijk alleen geldig als ook aan deze voorwaarde is voldaan.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot dinsdag 23 oktober 20:59
  • Degene die zich aan de voorwaarden heeft gehouden, de prijsvraag goed heeft geraden en het dichtste bij de minuut zit waarin het eerste doelpunt valt, wint twee kaarten voor Ajax - Feyenoord (28 oktober). In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 22-10-2018 12:06 Acties en spellen
in 22-10-2018 12:06 Acties en spellen
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Uitslag: Winst Benfica


eerste doelpunt: 87e minuut

0 Vind ik leuk's
Op di. 23 okt. 2018, 19:45 schreef svenchenko:

Ajax wint, 64e minuut

Gefeliciteerd als je ook hebt ingezet!

0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Op di. 23 okt. 2018, 22:56 schreef thijs92:
Op di. 23 okt. 2018, 19:45 schreef svenchenko:

Ajax wint, 64e minuut

Gefeliciteerd als je ook hebt ingezet!

Svenchenko, gefeliciteerd pannenkoek! Snel je weddenschap aanpassen 1 min voor de wedstrijd ;) anders had ik hem gewonnen! Geniet van de pot!

0 Vind ik leuk's

Svenchenko pakt hem ook in blessuretijd. Van harte

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Ajax wist ons gisteravond tot aan de slotseconden van deze match in spanning te houden. Pas in de blessuretijd maakte Noussair Mazraoui de winnende treffer tegen Benfica! Ajax haalde met deze overwinning de drie punten punten binnen voor deze groepsfase.


Degene die de prijsvraag correct heeft geraden en het dichtste bij de minuut zat waarin het eerste doelpunt is gevallen is: Svenchenko! Gefeliciteerd, jij hebt de twee VIP-kaarten gewonnen voor de Klassieker van aanstaande zondag! Via een PM nemen we contact met je op. Alvast veel plezier bij deze mooie pot!

Bericht gewijzigd door Support op wo 24 okt. 2018, 09:30
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.