Facebook [vind ik leuk] en maak kans op freebets

Om al onze leden te betrekken bij de vele acties die er zijn en nog gaan komen willen we graag dat jullie ook lid worden van onze community op facebook. We houden het vrij simpel:
Klik op 'vind ik leuk' en sluit je aan bij onze facebook community. Met zijn allen willen wij de grootste worden van de Benelux.
Onder alle leden verloten we tien freebets van 5 euro en één van 50 euro. Het enige wat we vragen is om even op dat duimpje te klikken.
Sponsor van deze actie:
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 100 euro bij je inschrijving!
Deze freebetactie loopt tot volgende week woensdag 15 juni 12:00. Dan maken we ook de winnaars bekend.
Bedankt alvast.
in 9-06-2011 08:03 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
motje82:
ik ben al lang lid :)
ik ben al lang lid :)
Dan doe je mee :)!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik was ook al lid.. er zijn er al 1229 lid dus de kans is wel klein.. maar ach wie weet (y)
Al 1162 mensen die lid zijn van de facebookpagina van voetbalwedden, kans dat ik met een freebet ga lopen is dus wel heel klein :d
Voetbalwedden zal de laatste tijd (na de vele acties) wel veel naambekendheid verworven hebben, het voetbalwedden-team is goed bezig zeg ik dan! (y)
Voetbalwedden zal de laatste tijd (na de vele acties) wel veel naambekendheid verworven hebben, het voetbalwedden-team is goed bezig zeg ik dan! (y)
- Why am I Mr. Pink?
> Because you're a faggot, allright?
johnny-vlam:
Al 1162 mensen die lid zijn van de facebookpagina van voetbalwedden, kans dat ik met een freebet ga lopen is dus wel heel klein :d
Ik retweet deze reactie ;)Al 1162 mensen die lid zijn van de facebookpagina van voetbalwedden, kans dat ik met een freebet ga lopen is dus wel heel klein :d
Against modern Football
Ben pas since kort lid van deze website en vind het wel erg makkelijk :).
Er zijn leuke acties (Zoals 't pokeren) en aardige tipgevers... + de vele freebets maken het ook wel verleidelijk.
Prima zo! (y)
Er zijn leuke acties (Zoals 't pokeren) en aardige tipgevers... + de vele freebets maken het ook wel verleidelijk.
Prima zo! (y)
utregger:
Prima zo! (y)
Prima zo! (y)
Bedankt voor het compliment. Wij van vw hopen nog een hoop voor jullie te betekenen.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden