Facebook [vind ik leuk] en maak kans op freebets

Om al onze leden te betrekken bij de vele acties die er zijn en nog gaan komen willen we graag dat jullie ook lid worden van onze community op facebook. We houden het vrij simpel:
Klik op 'vind ik leuk' en sluit je aan bij onze facebook community. Met zijn allen willen wij de grootste worden van de Benelux.
Onder alle leden verloten we tien freebets van 5 euro en één van 50 euro. Het enige wat we vragen is om even op dat duimpje te klikken.
Sponsor van deze actie:
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 100 euro bij je inschrijving!
Deze freebetactie loopt tot volgende week woensdag 15 juni 12:00. Dan maken we ook de winnaars bekend.
Bedankt alvast.
09-06-2011 08:03 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tommyquite:
En wie zijn de gelukkige?
En wie zijn de gelukkige?
Doordat het erg druk is achter de schermen vermoed ik dat deze morgen bekend worden. Het kan zijn dat het vanavond nog bekend wordt.
Toto Sigarenboer
Dag leden,
Bedankt voor het stemmen. Super! En natuurlijk maar een kleine moeite. We groeien lekker fijn door op deze manier.
"Ok wie hebben gewonnen vonloite?"
Ja sorry, komt die:
50 euro
Zefmeister Zef
5 euro
Wouter Bauwens
Ivo Kuipers
Rick de Groot
Brian Schaap
Jorden Keijzer
Colin Bom
Dion Visser
Martin Driessen
Dylan Zwart
Patrick Meruma
Wij nemen contact op met de winnaars en versturen zo snel mogelijk de freebet codes. Op naar de nieuwe prijsvraag. Ik ga vandaag even kijken. Dus houd het forum in de gaten.
Fijne dag allen,
Vonloite
Bedankt voor het stemmen. Super! En natuurlijk maar een kleine moeite. We groeien lekker fijn door op deze manier.
"Ok wie hebben gewonnen vonloite?"
Ja sorry, komt die:
50 euro
Zefmeister Zef
5 euro
Wouter Bauwens
Ivo Kuipers
Rick de Groot
Brian Schaap
Jorden Keijzer
Colin Bom
Dion Visser
Martin Driessen
Dylan Zwart
Patrick Meruma
Wij nemen contact op met de winnaars en versturen zo snel mogelijk de freebet codes. Op naar de nieuwe prijsvraag. Ik ga vandaag even kijken. Dus houd het forum in de gaten.
Fijne dag allen,
Vonloite
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Congrats allen, ik heb ook een prijs jihaaa :)
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...