Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fantasy Tour de France

De Ronde van Frankrijk start zaterdag 6 juli en duurt tot zondag 28 juli.


Ik vroeg me af of er mensen op vw geintereseerd zijn om het fantasie spel https://fantasy.letour.fr tijdens de tour te spelen met een subleague voor vw.


Enkele jaren terug hadden we een subpoule op scorito en vond dit toch een leuke ervaring tijdens de tour, om te zien hoe andere leden het doen etc., de prijzenpot erbij toen was leuk en een extra motivator enzo maar hoeft niet echt voor mij, en wie weet misschien kunnen we iets arrangeren.


Graag reacties van geinteresseerden die ook wel de tour volgen en dagelijks enkele minuten kunnen vrijmaken om enigszins serieus deel te nemen.


2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gilles00
Country flaggilles00 in 2-07-2019 18:18 Acties en spellen
in 2-07-2019 18:18 Acties en spellen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik vind dit een prima iniatief! Het mag ook bij Scorito eventueel. Ik doe mee :-)

1 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Scorito is makkelijker en toegankelijker voor de meesten...


Zelf deed ik wel eens mee aan Zweeler, maar weet niet of er nog andere leuke poules zijn...

1 Vind ik leuk's

Ik doe mee!

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op wo. 3 jul. 2019, 07:35 schreef arthur-vl:

Ik vind dit een prima iniatief! Het mag ook bij Scorito eventueel. Ik doe mee :-)

Klopt, alleen was Scorito destijds een gratis spel. Inmiddels moeten deelnemers betalen voor de dienst. Aangezien we alle subleagues en spellen graag gratis willen aanbieden, testen we een aantal gratis pooltjes en kijken of hier eentje tussenzit die we in de toekomst weer kunnen gaan gebruiken voor VW.


Is Fantasy Tour de France een gratis spel?


0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op wo. 3 jul. 2019, 09:13 schreef vw-support:
Op wo. 3 jul. 2019, 07:35 schreef arthur-vl:

Ik vind dit een prima iniatief! Het mag ook bij Scorito eventueel. Ik doe mee :-)

Klopt, alleen was Scorito destijds een gratis spel. Inmiddels moeten deelnemers betalen voor de dienst. Aangezien we alle subleagues en spellen graag gratis willen aanbieden, testen we een aantal gratis pooltjes en kijken of hier eentje tussenzit die we in de toekomst weer kunnen gaan gebruiken voor VW.


Is Fantasy Tour de France een gratis spel?


ja is gratis, weet wel niet welke terms and conditions eraan verbonden zijn, waarschijnlijk kunnen er geen prijzen aan verbonden worden vanuit vw, wellicht kunnen we uit onszelf wel iets weggeven in bvb. een raffle voor deelnemers die boven jezelf eindigen ofzo (ik zeg maar iets)


vond scorito ook heel goed en heel jammer dat die betalend zijn gegaan, scorito is met 20 renners en team van 8/9 dagelijkse picks, hier (letour) is het 1 team van 8 met 1 kopman dagelijks en je kan ook X keer wisselen tijdens de 3 weken (denk stuk of 8 renners dat je kan traden voor andere, bvb, klassementrenners pas na eerste week inbrengen omdat je denkt dat die toch niet veel punten pakken eerste week en sprinters of all-rouders voor specieke etappe die al achter de rug is eruit)


er is ook een mercado mode, waarbij deelnemers moeten bieden op renners en iedere renner uniek in de poule van spelers circuleert, waarschijnlijk heel leuk, maar misschien een beetje te intensief voor de meeste

Bericht gewijzigd door gilles00 op wo 3 jul. 2019, 07:41
0 Vind ik leuk's

er is een algemene prijzenpot met een vip pakket vr 1e plaats, jerseys en videogames, ook dagelijks videogames


je kan je eigen league ook andere regels geven, maar zou dit zelfde houden als algemeen, zodat mensen sws meespelen voor die algemene prijzen

Bericht gewijzigd door gilles00 op wo 3 jul. 2019, 07:37
0 Vind ik leuk's

Klinkt goed! Wellicht kunnen we zelf prijzen aanbieden en via VW bekendmaken/uitreiken. Dit is uiteraard wel even afhankelijk van het animo.


We zullen in ieder geval een subleague aanmaken en het linkje in dit topic delen!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

We hebben een Letour subleague geopend en gooien er zo een topic uit. Gilles00 bedankt voor je tip! :)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.