Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Februari campagnes: 3x 100% stortingsbonus, nieuwe & bestaande klanten

Beste leden,


Vanavond beginnen de knock-out fases van de europa league en Champions League. Een mooi moment voor een drietal heerlijke acties, dachten wij zo!


100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande klanten.


Belangrijke voorwaarden voor nieuwe klanten:


- Bonusbedrag 10x rondspelen op minimale odds van 1.70

- Vrijspelen binnen 60 dagen

- Gebruik de code LUCKYB tijdens het maken van een eerste storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 10 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €50 nemen, dan zal je dus €500 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.70 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.70 te zitten.


Belangrijke voorwaarden voor bestaande klanten:


- Bonusbedrag 8x rondspelen op minimale odds van 1.70

- Vrijspelen binnen 60 dagen

- Gebruik de code CHANCEB tijdens het maken van een storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 8 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €25 nemen, dan zal je dus €200 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.70 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.70 te zitten.


Alle voorwaarden en veelgestelde vragen:


Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina.


100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande klanten.


Belangrijke voorwaarden voor nieuwe klanten:


- Bonusbedrag+storting 2x rondspelen op minimale odds van 1.50

- Vrijspelen binnen 30 dagen

- Gebruik de code VW50J tijdens het maken van een eerste storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus en het gestorte bedrag 2 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €50 nemen, dan zal je dus €200 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.50 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.50 te zitten.


Belangrijke voorwaarden voor bestaande klanten:


- Bonusbedrag+storting 2x rondspelen op minimale odds van 1.50

- Vrijspelen binnen 30 dagen

- Gebruik de code VW50J tijdens het maken van een eerste storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus en het gestorte bedrag 2 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €50 nemen, dan zal je dus €200 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.50 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.50 te zitten.


Alle voorwaarden en veelgestelde vragen:


Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina.


100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande klanten.


Belangrijke voorwaarden voor nieuwe klanten:


- Bonusbedrag + storting 6x rondspelen op minimale odds van 1.60

- Vrijspelen binnen 30 dagen

- Gebruik de code 100VWJ tijdens het maken van een eerste storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 6 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €200 nemen, dan zal je dus €2400 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.60 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.60 te zitten. let op dat handicap bets en over/under weddenschappen niet meetellen voor de singles, wél voor combi’s.


Let erop dat je de bonus pas ontvangt, nádat je het gestorte bedrag volledig hebt ingezet (zelfde rondspeelvoorwaarden als hierboven genoemd).


Belangrijke voorwaarden voor bestaande klanten:


- Bonusbedrag + storting 6x rondspelen op minimale odds van 1.60

- Vrijspelen binnen 30 dagen

- Gebruik de code 100VWJ tijdens het maken van een eerste storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 6 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €200 nemen, dan zal je dus €2400 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.60 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.60 te zitten. let op dat handicap bets en over/under weddenschappen niet meetellen voor de singles, wél voor combi’s.


Let erop dat je de bonus pas ontvangt, nádat je het gestorte bedrag volledig hebt ingezet (zelfde rondspeelvoorwaarden als hierboven genoemd).


Alle voorwaarden en veelgestelde vragen:


Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina: www.voetbalwedden.net/februaryfortune/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 16-02-2016 16:06 Acties en spellen
in 16-02-2016 16:06 Acties en spellen
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De Betfirst actie was natuurlijk top. Prima bedrag en voorwaarden zoals iedereen dat zal aangeven waarschijnlijk.

Tonybet was ook niks mis mee afgezien van het het lage bedrag voor de bestaande klanten.

Netbet was voor mij ook erg aantrekkelijk ondanks de voorwaarden. Ik zet voornamelijk in op tennis waarbij ik minder last had van de beperkingen.
Enkel het niet mogen maken van combi's waarmee je ook boven de 1.60 zou kunnen komen vind ik lastig.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de reacties hier begrijp. Geen Handicap of Over/Under is natuurlijk een behoorlijk zware beperking gezien het bedrag dat rondgespeeld moet worden. Voor deze mensen zijn er gelukkig nog de 2 andere bonussen.
0 Vind ik leuk's
Netbet niet gepakt ivm de genoemde problemen, dus daar blijf ik vanaf.

Tony niet gepakt, omdat ik daar limieten heb, dus ook daar is de bonus voor mij niet te doen.

Betfirst bonus vannacht helemaal rond kunnen spelen, zojuist een withdraw gemaakt, ik laat het weten of het goed is gegaan.
Rondspelen ging vrij soepel (moest af en toe wel lagere odds accepteren, maar voor free money vind ik dat niet zo erg), dus dat is top.
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 22 feb. 2016 om 08:08
hagele:
Als je nog geen betfirst klant bent, kun je dan ook eerst gebruik maken van hun 50€ free (eventueel nog 10 + 10 mobiel en prono) en vervolgens als bestaande klant alsnog aan deze actie deelnemen? Ik vind dat namelijk niet terug.


Als nieuwe klant is het óf de 50 euro cashback óf de 100% stortingsbonus. De 10 euro mobi kom je wel voor in aanmerking.
Maar het is niet niet mogelijk om eerst gebruik te maken van de 50 euro cashback en vervolgens de bonuscode.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
knight876:

Betfirst bonus vannacht helemaal rond kunnen spelen, zojuist een withdraw gemaakt, ik laat het weten of het goed is gegaan.
Rondspelen ging vrij soepel (moest af en toe wel lagere odds accepteren, maar voor free money vind ik dat niet zo erg), dus dat is top.


Als je bij BetFirst die lagere odd niet accepteert, dan kun je gewoon je bet weer zetten voor de oude odd...,bij NetBet geldt hetzelfde.
Raar systeem hebben ze..., ik zette op een 1.90 odd. Toen kon ik hem ineens accepteren voor 1.40. Niet gedaan en gewoon weer opnieuw voor 1.90 gezet en toen wel geaccepteerd :p


@Denise die €3600 rondspelen is inmiddels teruggezet naar €2400
0 Vind ik leuk's
Ik bedoel dat ze lagere odds bieden dan andere bookies ;-)

Inmiddels mijn geld nog niet binnen van betfirst. Ben de chat maar in gegaan. Bleek dat ik weer mijn ID moest sturen, daar word ik zo moe van.
Bleek inmiddels ook een mail te hebben gehad in mijn spam, dus die beantwoord met ID.
Nu maar weer wachten, zojuist nog gecheckt, niets binnen helaas.
0 Vind ik leuk's
Wil die netbet bonus pakken..


maar het is mij steeds onduidelijk wat mag je wel betten en wat niet?
wat zijn nou duidelijk de afspraken? op wat voor wed type's mogen we betten ??

ik bet veel single en vaak op overs unders en corners..
0 Vind ik leuk's
namka:
Wil die netbet bonus pakken..


maar het is mij steeds onduidelijk wat mag je wel betten en wat niet?
wat zijn nou duidelijk de afspraken? op wat voor wed type's mogen we betten ??

ik bet veel single en vaak op overs unders en corners..

gewoon ff lezen kerel...

geen over en unders en geen asian handicaps geld alleen voor singles, combis maakt niet uit
0 Vind ik leuk's
denise92:
hagele:
Als je nog geen betfirst klant bent, kun je dan ook eerst gebruik maken van hun 50€ free (eventueel nog 10 + 10 mobiel en prono) en vervolgens als bestaande klant alsnog aan deze actie deelnemen? Ik vind dat namelijk niet terug.


Als nieuwe klant is het óf de 50 euro cashback óf de 100% stortingsbonus. De 10 euro mobi kom je wel voor in aanmerking.
Maar het is niet niet mogelijk om eerst gebruik te maken van de 50 euro cashback en vervolgens de bonuscode.

Dankjewel voor je reactie, de pagina met bonusvoorwaarden voor de cashback laadde die al niet, had al zo'n vermoeden.
0 Vind ik leuk's
Drama bij dat betfirst zeg.

Gisteren dus contact gehad in de chat, moest ik mijn ID sturen.
Gedaan terwijl ik in de chat zat en gevraagd of het was ontvangen.
Mijn mail hebben ze gehad, ik had dus de hoop dat het vandaag geregeld zou zijn.

Vergeet het maar, vandaag weer een mail of ik mijn ID wil opsturen, trieste bedoeling.
Ondanks leuke bonus een hoop gedoe tot nu toe.
0 Vind ik leuk's
Wederom in de chat geweest, men zegt dat men alles heeft ontvangen en dat het vandaag over wordt gemaakt.
Wachten maar weer af.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.