Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Februari campagnes: 3x 100% stortingsbonus, nieuwe & bestaande klanten

Beste leden,


Vanavond beginnen de knock-out fases van de europa league en Champions League. Een mooi moment voor een drietal heerlijke acties, dachten wij zo!


100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande klanten.


Belangrijke voorwaarden voor nieuwe klanten:


- Bonusbedrag 10x rondspelen op minimale odds van 1.70

- Vrijspelen binnen 60 dagen

- Gebruik de code LUCKYB tijdens het maken van een eerste storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 10 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €50 nemen, dan zal je dus €500 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.70 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.70 te zitten.


Belangrijke voorwaarden voor bestaande klanten:


- Bonusbedrag 8x rondspelen op minimale odds van 1.70

- Vrijspelen binnen 60 dagen

- Gebruik de code CHANCEB tijdens het maken van een storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 8 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €25 nemen, dan zal je dus €200 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.70 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.70 te zitten.


Alle voorwaarden en veelgestelde vragen:


Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina.


100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande klanten.


Belangrijke voorwaarden voor nieuwe klanten:


- Bonusbedrag+storting 2x rondspelen op minimale odds van 1.50

- Vrijspelen binnen 30 dagen

- Gebruik de code VW50J tijdens het maken van een eerste storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus en het gestorte bedrag 2 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €50 nemen, dan zal je dus €200 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.50 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.50 te zitten.


Belangrijke voorwaarden voor bestaande klanten:


- Bonusbedrag+storting 2x rondspelen op minimale odds van 1.50

- Vrijspelen binnen 30 dagen

- Gebruik de code VW50J tijdens het maken van een eerste storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus en het gestorte bedrag 2 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €50 nemen, dan zal je dus €200 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.50 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.50 te zitten.


Alle voorwaarden en veelgestelde vragen:


Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina.


100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande klanten.


Belangrijke voorwaarden voor nieuwe klanten:


- Bonusbedrag + storting 6x rondspelen op minimale odds van 1.60

- Vrijspelen binnen 30 dagen

- Gebruik de code 100VWJ tijdens het maken van een eerste storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 6 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €200 nemen, dan zal je dus €2400 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.60 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.60 te zitten. let op dat handicap bets en over/under weddenschappen niet meetellen voor de singles, wél voor combi’s.


Let erop dat je de bonus pas ontvangt, nádat je het gestorte bedrag volledig hebt ingezet (zelfde rondspeelvoorwaarden als hierboven genoemd).


Belangrijke voorwaarden voor bestaande klanten:


- Bonusbedrag + storting 6x rondspelen op minimale odds van 1.60

- Vrijspelen binnen 30 dagen

- Gebruik de code 100VWJ tijdens het maken van een eerste storting


Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 6 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €200 nemen, dan zal je dus €2400 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.60 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.60 te zitten. let op dat handicap bets en over/under weddenschappen niet meetellen voor de singles, wél voor combi’s.


Let erop dat je de bonus pas ontvangt, nádat je het gestorte bedrag volledig hebt ingezet (zelfde rondspeelvoorwaarden als hierboven genoemd).


Alle voorwaarden en veelgestelde vragen:


Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina: www.voetbalwedden.net/februaryfortune/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 16-02-2016 16:06 Acties en spellen
in 16-02-2016 16:06 Acties en spellen
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
had eens geen geduld, staat er al op haha
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 20 feb. 2016 om 09:09
sundayem:
Ik heb nu de 200 bij netbet ingezet, waarvan 1 deel op een combi van 1.62+1.58. Geldt het bedrag voor die combi dan niet als rondgespeeld omdat er 1 quote van 1.6 onderzit? Het bedrag is iig nog niet bijgeschreven.


Alle selecties moeten boven de 1.6 zitten bij een combi.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
sundayem:
Ik heb nu de 200 bij netbet ingezet, waarvan 1 deel op een combi van 1.62+1.58. Geldt het bedrag voor die combi dan niet als rondgespeeld omdat er 1 quote van 1.6 onderzit? Het bedrag is iig nog niet bijgeschreven.


Alle selecties moeten boven de 1.6 zitten bij een combi.


In de voorwaarden staat dat deze voorwaarden voor het vrjispelen gelden zodra de bonus ontvangen is. Je ontvangt de bonus pas na het inzetten van je 200, dus dan zou de 1e 200 toch niet mee moeten tellen? Want na het inzetten van je 1e 200 moet je ook nog een keer 2400 inzetten.
0 Vind ik leuk's
Ipv dat ik klaar ben met de rollover blijkt het dat ik nog €1350 moet, in mijn betting history toch echt voor €2600+ rondgespeeld. Blijkt het dat ik op +/- handicaps met basketbal heb gespeeld en dat dat niet meeteld? Terwijl de oddsmarge voor de bookmaker even hoog zijn (1.83-1.83), wat een flauwe geldklopperij..

Netbet heeft vaak leuke acties, maar wel erg slinkse voorwaarden, de odds zijn ook ondergemiddeld moet ik zeggen.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
sundayem:
denise92:
sundayem:
Ik heb nu de 200 bij netbet ingezet, waarvan 1 deel op een combi van 1.62+1.58. Geldt het bedrag voor die combi dan niet als rondgespeeld omdat er 1 quote van 1.6 onderzit? Het bedrag is iig nog niet bijgeschreven.


Alle selecties moeten boven de 1.6 zitten bij een combi.


In de voorwaarden staat dat deze voorwaarden voor het vrjispelen gelden zodra de bonus ontvangen is. Je ontvangt de bonus pas na het inzetten van je 200, dus dan zou de 1e 200 toch niet mee moeten tellen? Want na het inzetten van je 1e 200 moet je ook nog een keer 2400 inzetten.


Het is in principe ook 2600 rollover ipv 2400, door die eerste 200 extra te moeten inzetten.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Inderdaad. Die bonus van netbet is waardeloos. Het bedrag rondspelen (2600) is opzich goed te doen. Als je dan echter bijna alle soorten weddenschappen gaat uitsluiten is het gewoon een een slechte bonus. Ik raad iedereen af hier gebruik van te maken.
0 Vind ik leuk's
Denise, is er nog nieuws over een eventuele aanpassing van de netbet voorwaarden of acht je de kans nihil?
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
bartieee:
Inderdaad. Die bonus van netbet is waardeloos. Het bedrag rondspelen (2600) is opzich goed te doen. Als je dan echter bijna alle soorten weddenschappen gaat uitsluiten is het gewoon een een slechte bonus. Ik raad iedereen af hier gebruik van te maken.


ben het totaal met je eens :)

alleen netbet gaat hier mee winnen
0 Vind ik leuk's
Bij betfirst vragen ze om een paspoortnummer. Wat moet ik daar dan invullen? Ik heb niet eens een paspoort (NL).
0 Vind ik leuk's
siht84:
Bij betfirst vragen ze om een paspoortnummer. Wat moet ik daar dan invullen? Ik heb niet eens een paspoort (NL).


Id kaart nummer dan denk ik?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.