Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

FIFA 20 toernooi! Doe jij mee?

FIFA toernooi!


Aangezien het coronavirus ons (zo een beetje) allemaal thuishoudt, is dit het uitgelezen moment om weer een FIFA-toernooitje op te zetten! De laatste keer wonnen Relo10 & Timoovd het duo toernooi. Uiteraard biedt VW op basis van het aantal deelnemers een passende prijzenpot!


Wil je mee doen? Laat je reactie achter in dit topic. Daarnaast willen we graag weten welke console je gebruikt. Andere keren ging het om een PS4 toernooi, maar mochten er veel Xbox spelers onder onze leden zijn, kunnen we altijd kijken naar een toernooi per console (PS4, Xbox, PC). Vervolgens kijken we ook wat het leukste is: 1 vs 1 of 2 vs 2.


Dus: laat weten of je meedoet en welke console je gebruikt!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 13-03-2020 10:21 Acties en spellen
in 13-03-2020 10:21 Acties en spellen
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ps4, ik kan ook 2v2

0 Vind ik leuk's

Ps4

Username onzemichael

0 Vind ik leuk's

Volgens mij kun je trouwens niet 2 vs 2 doen op fifa 20 online op de playstation! Of hebben jullie hier iets voor bedacht?

Bericht gewijzigd door svenm op ma 16 mrt. 2020, 16:44
1 Vind ik leuk's

Ik doe graag mee. Erg leuk! Ik speel op de PS4.

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

ATARI old skool RULES

Bericht gewijzigd door looza op ma 16 mrt. 2020, 21:29
0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Kan iemand mij uitleggen hoe zo'n toernooi werkt? Dan stof ik mijn fifa20 ook weer af.

Ps4 trouwens.

0 Vind ik leuk's

Ps4 1 tegen 1 2 tegen 2 alles mogelijk en voorkeur voor late avond games!

0 Vind ik leuk's
Op ma. mrt.. 2020, 17:43 schreef svenm:

Volgens mij kun je trouwens niet 2 vs 2 doen op fifa 20 online op de playstation! Of hebben jullie hier iets voor bedacht?

Profclubs!!!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.