Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Finale prijsvraag: kies het winnende wedstrookje en ga naar Madrid!


De finale is bekend! Zoals gezegd: wij geven in samenwerking met Bwin een top prijs weg! Een VIP event naar Madrid. Vlieg met twee personen naar de Spaanse hoofdstad en overnacht in een 4 sterrenhotel. Kijk de openingswedstrijd van het WK 2014 tussen Brazilië en Kroatië en speel een wedstrijd op het heilige gras van Bernabéu. Vliegreis, vervoer, tenue...alles wordt verzorgd! Datum: 12 en 13 juni!
Wat moeten de finalisten doen voor deze prijsvraag?
Hierboven staan 4 wedstrookjes voor de finalisten klaar. De wedstrookjes bevatten de Premier League wedstrijden van aankomend weekend. De gelukkigen hadden in het vorige topic het winnende wedstrookje 7 gekozen:
http://www.voetbalwedden.net/topic/kies-je-wedstrookje-en-win-een-vip-event-naar-madrid-2650/
Wie zijn de finalisten?
bigblaasmvp
timmotief
originals88
dennmaria
ozil11
armado1
jvdb10
danial
bemelheerm
de_boer_j
amstel
psvftw
vermeir3
robertpadding
mokum001
janstof
piervdwal18
loreke33
kostas49
kevind
LET OP! Sta je er niet tussen en denk je toch gewonnen te hebben? Wij hebben een aantal leden uitgesloten, wegens het spelen met dubbele accounts. Wil je hierover meer informatie? Stuur mij dan een privé bericht!
Hoe komen we tot een winnaar?
Degenen die hun wedstrookje goed hebben maken kans op het VIP event in Madrid. Meerdere juiste antwoorden? Dan gaan we loten. Nu kan het ook gebeuren dat één iemand één winnend wedstrookje kiest. Een kleine kans, maar dan hebben we wel direct een winnaar. Alle wedstrookjes fout? Dan loten we een winnaar uit alle finalisten.
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een bonus van 50 euro bij je inschrijving!
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt een VIP event naar Madrid (beschrijving zie afbeelding).
- Je antwoord doorgeven kan tot zaterdag 12 april 16:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Bewerken van je post na die tijd heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
- 1 antwoord per gebruiker.
- In dit topic tellen enkel en alleen de antwoorden van de finalisten (zie lijst boven).
- Wij controleren dubbele accounts.
Succes!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 7-04-2014 12:20 Acties en spellen
in 7-04-2014 12:20 Acties en spellen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wedstrijdstrookje Nr° 4
0 Vind ik leuk's
wedstrookje 4 pour moi svp
0 Vind ik leuk's
wedstrijdstrookje 2.
0 Vind ik leuk's
Ik mis nog 12 antwoorden :)! Hoop dat ze het topic tijdig opmerken.
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Wedstrookje 2 voor mij :D ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
ik verkies wedstrookje 3
0 Vind ik leuk's
post verwijderen graag. wist niet dat alleen finalisten mogen meedoen :)
0 Vind ik leuk's
Ik zou graag strookje 1willen
0 Vind ik leuk's
Wedstrookje 3 voor mij hopen maar!
0 Vind ik leuk's
wedstrijdstrookje 4 voor mij graag, lets go liverpool!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.