Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ga jij voor die €100 winst met België - Nederland?

Ga jij voor die ?‚?100 winst met België - Nederland?

(Actie geldig voor Nederlanders en Belgen)


?

Dinsdag is D-Day! De Rode Duivels ontvangen morgen (16 oktober) het Nederlandse elftal in de Derby der Lage Landen. De bookmakers hebben België tot absolute favoriet bekroond, maar is dat wel terecht na die overtuigende 3-0 overwinning van Nederland - Duitsland van afgelopen weekend? Ondanks dat dit duel een 'friendly' match is, zullen beide ploegen fanatiek gaan strijden voor de winst. Lukt het de Oranje Leeuwen om de Duivels door het vuur te halen? Of weten de Belgen de punten in eigen huis te behouden? Laat ons weten wat jij voorspelt en speel mee voor ?‚?100(!) speelgeld bij Betfirst. Game on!

?

Raad de uitslag en het totaal aantal gemaakte doelpunten van deze match en maak kans op ?‚?100 speelgeld bij Betfirst!

Plaats voor dinsdag 16 oktober 20:44 jouw voorspelling in dit topic. Voorspel de uitslag van deze match en raad het totale aantal gemaakte doelpunten (in reguliere speeltijd).

?

Bijvoorbeeld:

?

  • Uitslag: Gelijkspel
  • Totaal aantal gemaakte doelpunten: 4 doelpunten

?

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

?

  1. Registreer je bij Betfirst en maak gebruik van de aantrekkelijke welkomstbonus van ?‚?200!
  2. Plaats voor dinsdag 16 oktober 20:44 jouw voorspelling in dit topic.

De winnaar wordt woensdag 17 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

?

Veel succes!

?

?

Voorwaarden:

?

  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die aantrekkelijke welkomstbonus van ?‚?200!
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint ?‚?100 speelgeld bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot dinsdag 16 oktober 20:44



1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 15-10-2018 14:44 Acties en spellen
in 15-10-2018 14:44 Acties en spellen
132 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Uitslag: België

Aantal doelpunten: 3

0 Vind ik leuk's

Uitslag: België. 2-1


Doelpunten: 3

0 Vind ik leuk's

Uitslag: Belgie


Aantal doelpunten: 4

Bericht gewijzigd door lombra op Mon 15 Oct 2018, 14:57
0 Vind ik leuk's

Uitslag: gelijk

Doelpunten: 4

0 Vind ik leuk's

Nederland


4 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Uitslag Nederland

Aantal doelpunten 5

0 Vind ik leuk's

België

7 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Uitslag: gelijk

Aantal doelpunten:4

0 Vind ik leuk's

Belgie

5 doelpunten

0 Vind ik leuk's

België

6 doelpunten

0 Vind ik leuk's
Je kan beter lelijk winnen dan knap verliezen

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.