• /
  • Forum /
  • Acties en spellen /
  • Goktoberfest - Doe gratis mee en win de hele maand oktober gave prijzen. Totale prijzenpot; €10.000!

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Goktoberfest - Doe gratis mee en win de hele maand oktober gave prijzen. Totale prijzenpot; €10.000!

Vanaf 1 oktober gaat de wedmarkt eindelijk open en dat vinden wij wel een feestje waard! Daarom kun je de hele maand oktober meedoen aan ons enige echte GOKTOBERFEST!

↪ Ga nu naar Goktoberfest!

Zoals je vast al weet, was het voor online aanbieders dit jaar mogelijk om een Nederlandse licentie aan te vragen. De eerste licenties worden vanaf 1 oktober uitgedeeld, waardoor bookmakers legaal hun diensten mogen aanbieden aan Nederlandse spelers. Het is nog even wachten tot alle grote en bekende bookmakers de markt mogen betreden, maar we konden het niet laten om het toch alvast te vieren! 🎊


De hele maand oktober kun je mee chatten, uitslagen voorspellen, bookmaker ervaringen achterlaten, slimme wedtips maken en jouw vrienden en familie naar Voetbalwedden.net sturen om zoveel mogelijk loten te verzamelen. Hoe meer loten, des te groter de kans op één van de gave prijzen! De totale prijzenpot is maar liefst €10.000 dus mis het niet!


Houd dit forumtopic en onze aankondigingen in de gaten, zodat je op de hoogte blijft van alle updates omtrent het Goktoberfest!

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 16-09-2021 14:04 Acties en spellen
in 16-09-2021 14:04 Acties en spellen
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

bijna bet365 !!!

1 Vind ik leuk's
Fth
  • Fatiholgun (30-09-2021 21:08) Citatie verwijderen

    bijna bet365 !!!

Nog heeeel even geduld! Ze hebben laten weten nog geen Nederlanders meteen vanaf 1 oktober te kunnen accepteren.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Hoe laat wordt de dagelijkse actie bekend gemaakt?

0 Vind ik leuk's
  • Yellowboy (21-09-2021 18:56) Citatie verwijderen

    🙄🙄🙄😡😡😡

jammer voor de belgen

0 Vind ik leuk's
Allrounder in weddenschappen
  • Iaquinta1984 (01-10-2021 09:41) Citatie verwijderen

    Hoe laat wordt de dagelijkse actie bekend gemaakt?

Elke dag vanaf 12 uur 'snachts kun je de prijsvraag 'openmaken' van die specifieke dag :)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Jammer 🧐

0 Vind ik leuk's
Fth
  • Support (01-10-2021 09:47) Citatie verwijderen

    Elke dag vanaf 12 uur 'snachts kun je de prijsvraag 'openmaken' van die specifieke dag :)

Die van vandaag niet? of heb ik ergens iets gemist?

1 Vind ik leuk's
  • Support (01-10-2021 09:47) Citatie verwijderen

    Elke dag vanaf 12 uur 'snachts kun je de prijsvraag 'openmaken' van die specifieke dag :)

Waar dan?

0 Vind ik leuk's
  • Onslowacidcrew (01-10-2021 11:12) Citatie verwijderen

    Die van vandaag niet? of heb ik ergens iets gemist?

Elk vakje van de kalender staat voor een dag, de actie van vandaag is de Goktoberfest Battle. Deze tipstercompetitie loopt wel langer door dus de winnaars zijn niet meteen bekend

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik zie nergens een kalender. Heb je een link?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.