• /
  • Forum /
  • Acties en spellen /
  • Goktoberfest - Doe gratis mee en win de hele maand oktober gave prijzen. Totale prijzenpot; €10.000!

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Goktoberfest - Doe gratis mee en win de hele maand oktober gave prijzen. Totale prijzenpot; €10.000!

Vanaf 1 oktober gaat de wedmarkt eindelijk open en dat vinden wij wel een feestje waard! Daarom kun je de hele maand oktober meedoen aan ons enige echte GOKTOBERFEST!

↪ Ga nu naar Goktoberfest!

Zoals je vast al weet, was het voor online aanbieders dit jaar mogelijk om een Nederlandse licentie aan te vragen. De eerste licenties worden vanaf 1 oktober uitgedeeld, waardoor bookmakers legaal hun diensten mogen aanbieden aan Nederlandse spelers. Het is nog even wachten tot alle grote en bekende bookmakers de markt mogen betreden, maar we konden het niet laten om het toch alvast te vieren! 🎊


De hele maand oktober kun je mee chatten, uitslagen voorspellen, bookmaker ervaringen achterlaten, slimme wedtips maken en jouw vrienden en familie naar Voetbalwedden.net sturen om zoveel mogelijk loten te verzamelen. Hoe meer loten, des te groter de kans op één van de gave prijzen! De totale prijzenpot is maar liefst €10.000 dus mis het niet!


Houd dit forumtopic en onze aankondigingen in de gaten, zodat je op de hoogte blijft van alle updates omtrent het Goktoberfest!

6 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 16-09-2021 14:04 Acties en spellen
in 16-09-2021 14:04 Acties en spellen
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Totoyoure (11-10-2021 19:45) Citatie verwijderen

    Wat is t nu dan ?

    Hoeveel corners worden er gescoord in totaal?



    Dit lijkt mij rechtstreeks d.m.v een indraaier ?Zo lees ik het in ieder geval...

Dan stond er toch wel ‘uit hoeveel corners wordt er gescoord?’

volgens mij gaat het hier heel duidelijk om de hoeveelheid corners dat is gevallen.

1 Vind ik leuk's

Ik heb hem geïnterpreteerd alszijnde hoeveel corners er gewoon zijn. Vond hem wel leuk, corners scoren. Totaal niet gedacht aan een doelpunt 😂😂😂.

3 Vind ik leuk's

Bij 14-10 gaat het om de hoogste winnende odd. Is er een manier om makkelijk de tussenstand te zien?

0 Vind ik leuk's
  • Dendre (12-10-2021 10:23) Citatie verwijderen

    Dan stond er toch wel ‘uit hoeveel corners wordt er gescoord?’

    volgens mij gaat het hier heel duidelijk om de hoeveelheid corners dat is gevallen.

Bij een rechtstreekse corner hoeft het woordje uit er niet bij lijkt me.


Support al benaderd, ze bedoelden uit hoeveel corners komt een doelpunt (blijkbaar). Op basis hiervan is er ook een winnaar gekomen.

Ondanks de gare vraagstelling, en dat iedereen er een andere draai aan gaf, laten ze het er gewoon bij. Vrij bijzonder vind ik, had ook anders gekund.



1 Vind ik leuk's
  • Totoyoure (15-10-2021 06:36) Citatie verwijderen

    Bij een rechtstreekse corner hoeft het woordje uit er niet bij lijkt me.


    Support al benaderd, ze bedoelden uit hoeveel corners komt een doelpunt (blijkbaar). Op basis hiervan is er ook een winnaar gekomen.

    Ondanks de gare vraagstelling, en dat iedereen er een andere draai aan gaf, laten ze het er gewoon bij. Vrij bijzonder vind ik, had ook anders gekund.



Scoren betekent in het Nederlands bemachtigen, verwerven, halen ect. https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=scoren

1 Vind ik leuk's

Een goedemorgen !


Waarom is er bij heel veel wedstrijden geen resultaat beschikbaar ? Terwijl de quotes wel bij veel bookies te vinden zijn.


1 Vind ik leuk's
Mijn tips:
  • Support (10-10-2021 07:28) Citatie verwijderen

    Ah nu zien we het. Dank je voor het melden van dit probleem!


    Voor volgende keer zullen we de instructies van het spel veranderen of het spel zo aanpassen dat weddenschappen zonder inzet mogelijk zijn.


    Wij zullen hier aangeven wat het geval is.

Update Je hoeft niet een inzet plaatsen op elke VW50 wedstrijd!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Beste @support, even een vraagje over de vraag van vandaag:


"We verloten op 20 oktober Airpods Pro, twee Bet365 gratis weddenschappen (voor wanneer ze live gaan) en 2x 10 extra loten voor de Lucky Lottery onder alle leden die vandaag minimaal 1 bookmaker ervaring hebben opgeslagen. Vergeet daarom ook niet je Bet365 gebruikersnaam achter te laten bij ons!"


Het is sowieso niet mogelijk om een gebruikersnaam aan te maken, want ze zijn nog niet live. Kunnen we later een gebruikersnaam doorgeven als we een weddenschap hebben gewonnen?


 


0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit
  • Arthur-vl (19-10-2021 06:10) Citatie verwijderen

    Beste @support, even een vraagje over de vraag van vandaag:


    "We verloten op 20 oktober Airpods Pro, twee Bet365 gratis weddenschappen (voor wanneer ze live gaan) en 2x 10 extra loten voor de Lucky Lottery onder alle leden die vandaag minimaal 1 bookmaker ervaring hebben opgeslagen. Vergeet daarom ook niet je Bet365 gebruikersnaam achter te laten bij ons!"


    Het is sowieso niet mogelijk om een gebruikersnaam aan te maken, want ze zijn nog niet live. Kunnen we later een gebruikersnaam doorgeven als we een weddenschap hebben gewonnen?


     


Dit is op dit moment inderdaad alleen nodig wanneer iemand de gratis weddenschap heeft gewonnen, we zullen je dan vragen om het email adres waarmee je je Bet365 account wil aanmaken bij ons achter te laten. We hebben het in de beschrijving inmiddels ook aangepast!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Je kan ook al reviews schrijven van bookies die nog niet te gebruiken zijn, zoals Livescorebet en bet365 dus. Neem aan dat die niet worden meegerekend?!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.