Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis paysafecard van 5 euro bij Humo van deze week

Inderdaad, een gratis paysafecard van 5 euro, te gebruiken bij Bwin.be (dus alleen voor de Belgische klanten). En waar vind je die gratis paysafecard? Op pagina 39 van de HUMO deze week.
Koop de HUMO (3,10) van deze week en je hebt een mooi weekblad met mooie artikelen en een complete televisiegids. Op pagina 37 zit een paysafecard gekleefd met een speeltegoed van €5 bij BWin.be
Veel speel en leesplezier .
PS: lees ook mijn reactie in de topic van Napoleon games, daar kan je nu (via een game) tot max €30 gratis krijgen (€15 als je wint, maar alles staat in de topic, en €15 extra die erbij komt als je nog geen account hebt bij Napoleongames)
Link:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/napoleon-games-nieuwe-bookmaker-belgie-1941/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spartacus
Country flagspartacus in 14-05-2013 10:45 Acties en spellen
in 14-05-2013 10:45 Acties en spellen
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bij napoleon games moet je wel over belgisch identiteitskaart beschikken
0 Vind ik leuk's
Een paysafecard is een algemene opwaardeer betaalsmiddel, deze zit toch niet gekoppeld aan een bepaalde bookmaker? Net bij de kruidvat nog een losse paysafecard gekocht en bij unibet ingediend.
Echter is de humo zelf volgens mij alleen in belgie te koop, dus dat is dan wel weer iets wat wij in NL denk niet kunnen.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Een paysafecard is een algemene opwaardeer betaalsmiddel, deze zit toch niet gekoppeld aan een bepaalde bookmaker? Net bij de kruidvat nog een losse paysafecard gekocht en bij unibet ingediend.
Echter is de humo zelf volgens mij alleen in belgie te koop, dus dat is dan wel weer iets wat wij in NL denk niet kunnen.

Net geprobeerd om de paysafecard te gebruiken bij Unibet , daar lukt het niet omdat de minimum waarde van een paysafecard bij Unibet 10 € moet zijn.
Bij Napoleongames kan je (nog) niet storten met paysafecard. Dus dan toch maar bij Bwin geprobeerd en jawel , de 5 € is bijgeschreven op mijn account. En ik denk dat in de grootste dagbladwinkels misschien wel de Humo kan vinden hoor , maar OPGELET , de paysafecard is enkel maar geldig op Bwin.be , dus niet bij Bwin.nl of Bwin.com.
Deze gratis paysafecard is een promotie aktie van Bwin.be , om te vieren dat ze hier in Belgie een geldige licentie hebben gekregen van de Kansspelen Commissie .
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tip
(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Straks eens om gaan sé. Thanx
0 Vind ik leuk's
Beste voetbalvrienden, ik heb een abonnement op Humo, maar ga geen gebruik maken van de 5 euro startbonus (minimum 21 jaar). Wie dus gratis een gokje wil wagen, wees snel, en vul onderstaande pincode in. Succes!
Pincode: 0787 7677 4770 7114
0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.
Top! Ik heb deze ingevoerd maar men zegt dat ik die moet combineren omdat het minimale bedrag 10 euro is. Enig idee hoe dit komt?
0 Vind ik leuk's
pauken14:
Top! Ik heb deze ingevoerd maar men zegt dat ik die moet combineren omdat het minimale bedrag 10 euro is. Enig idee hoe dit komt?

Bij welke bookie heb je die ingevoerd ??
Bij Unibet moet je minimum 10 € ingeven via paysafecard
En de paysafecard uit HUMO is ENKEL geldig op Bwin.be !!
0 Vind ik leuk's
wanneer je je paysafe invoert staat eronder vermeld >>> meerdere codes toevoegen....op die manier kun je bijvoorbeeld 2 van 5 of 2 van 10 combineren om zo toch aan het minimum bedrag te komen....dit is in ieder geval wel het geval als ik paysafe gebruik bij titanbet
0 Vind ik leuk's
merci voor de code ik heb nu 10 euro staan op bwin
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.