Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis paysafecard van 5 euro bij Humo van deze week

Inderdaad, een gratis paysafecard van 5 euro, te gebruiken bij Bwin.be (dus alleen voor de Belgische klanten). En waar vind je die gratis paysafecard? Op pagina 39 van de HUMO deze week.
Koop de HUMO (3,10) van deze week en je hebt een mooi weekblad met mooie artikelen en een complete televisiegids. Op pagina 37 zit een paysafecard gekleefd met een speeltegoed van €5 bij BWin.be
Veel speel en leesplezier .
PS: lees ook mijn reactie in de topic van Napoleon games, daar kan je nu (via een game) tot max €30 gratis krijgen (€15 als je wint, maar alles staat in de topic, en €15 extra die erbij komt als je nog geen account hebt bij Napoleongames)
Link:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/napoleon-games-nieuwe-bookmaker-belgie-1941/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spartacus
Country flagspartacus in 14-05-2013 10:45 Acties en spellen
in 14-05-2013 10:45 Acties en spellen
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Omtrent deze actie heb ik een klacht ingediend wegens misleidende reclame bij de JEP. Hier kan je de volledige beslissing lezen: http://www.jep.be/nl/beslissingen-van-de-jep/?decision=3802
[quote]"Aangezien de verstuurde reclame evenwel in casu voor de betrokken consumenten verwarring creëert omtrent de draagwijdte van de actie en het bestaan van een specifiek prijsvoordeel, is de Jury van oordeel dat deze reclame misleidend is in de zin van de artikel 88 van de wet van 6 april 2010 betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming en de artikels 3 en 5 van de code van de Internationale Kamer van Koophandel."
Het loont steeds de moeite om in dergelijke gevallen iets te ondernemen.
0 Vind ik leuk's
Een herhaling van deze actie wordt nog deze week verstuurd met de garantie dat het technische probleem is verholpen.
Wait and see ;-)
thx damhert
Ik heb wel geen mail naar hen verstuurd.Ik zal dan niet in aanmerking komen zeker?Tenzij ze zo'n actie terug lanceren.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Een herhaling van deze actie wordt nog deze week verstuurd met de garantie dat het technische probleem is verholpen.
Wait and see ;-)
thx damhert
Ik heb wel geen mail naar hen verstuurd.Ik zal dan niet in aanmerking komen zeker?Tenzij ze zo'n actie terug lanceren.

wel grappig het volgende stukje tekst :
het artikel:

De adverteerder hield er tevens aan te vermelden dat het nooit zijn bedoeling was of kon zijn om misleidende reclame te voeren want dit kan hem vanuit zakelijk standpunt alleen maar schade toebrengen, vooral bij een onderneming als de zijne die sterk gebonden is aan de klantentevredenheid. Hij wenste zich tevens te excuseren voor het ongemak van zijn klanten.

heb ik nooit als antwoord gehad dat ze mij niet wouden misleiden ;o) en nog minder dat ze mij wouden tevreden houden ... onder druk van instanties zijn ze toch altijd minder mondig pffffff bende .......
Bedankt Damhert, wou ook wel iets ondernemen maar wist niet goed waar en had van klantendienst wel bericht gekregen dat er nog acties gingen volgen voor de andere klanten dus wou die afwachten, kreeg toen ook de 7€ paysafe bonus dusja was al gesust ;o)
0 Vind ik leuk's
Edit : In orde!
0 Vind ik leuk's
Ik kan terug een 5€ startbonus-paysafekaart (bwin) weggeven.
Ik vond hem in de sport voetbalmagazine special over de europese competities 2013-2014.
Liefhebbers?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
ik graag :) ben belg dus kan het gebruiken
0 Vind ik leuk's
motje82:
ik graag :) ben belg dus kan het gebruiken

Sorry Motje.Tom800 had me reeds een pm gestuurd en hij heeft de code .
Sport voetbalmagazine special over de europese competities 2013-2014 kost €4.50(€0.50winst als je hem koopt,als dat een troost mag zijn).
Het is dus niet zoals op je profielfoto van Pieter Bruegel de Oude waar hij de onverschilligheid van de wereld jegens het lot van het individu afbeeld,
niet dat het mij onverschillig laat en daarom, geef ik je een tip in de plaats ;-)
https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-op-de-europa-leauge-2013-2014-2089/
Bij bwin heb je die nog @1.85 .Als je €6.00 inzet heb je €5.10 winst (h)
Je kunt ook gebruik maken van je first deposit bonus.Die bedraagt nu 100% tot een max van 50euro.Dus als je 50euro stort krijg je 50euro extra.
je moet dan wel je bonusbedrag 5x inzetten binnen de 90dagen.
GL
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.