Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het officiële Voetbalwedden FIFA 20 PS4 Toernooi

Beste deelnemers,


Hierbij wat informatie over het toernooi:


Momenteel hebben 17 personen zich opgegeven, dit wil zeggen dat we gaan spelen met 3 poules van 4 en 1 poule van 5, waarbij de eerste en tweede doorgaan naar de knock-outfase.


Je kunt elke wedstrijd kiezen uit de volgende teams: PSG, Fc Barcelona, Real Madrid, Juventus, Manchester United, Manchester City, Bayern Munchen, Liverpool, Chelsea, Dortmund, Inter, Tottenham Hotspur, Arsenal of Atletico Madrid.


LET OP!! Elk team mag je maar 1x zijn, bedenk dus goed welke teams je tot de finale wilt houden :)

Houd er rekening mee dat als je een team 2 keer kiest, je de wedstrijd automatisch met 3-0 verliest.


De wedstrijden worden dubbel gespeeld, wat inhoudt dat je uit en thuis speelt, en er gebruik wordt gemaakt van dubbel tellende uitdoelpunten zoals in de Champions League. Dit houdt in dat je dus in je poule een maximum van 18 punten kan halen.


De uitslagen dien je (d.m.v. een foto) in de whatsapp groep te sturen, waarna Sven en ik ze erbij doen in het bestand.


Ook is er nog een prijs voor het mooiste doelpunt van het toernooi. Filmpjes van je doelpunten kan je hier in het topic achterlaten.


Contact houden we via de Whatsapp groep, waar je dus ook je foto's dient door te sturen.


We willen de standen zo snel mogelijk up to date houden en doen er alles aan om een spoedig verloop te creëren!


Als je nog vragen hebt, laat het ons dan weten!


Met vriendelijke groet,

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gelijkspelletje21
Country flaggelijkspelletje21 in 19-03-2020 21:51 Acties en spellen
in 19-03-2020 21:51 Acties en spellen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Goed bezig mannen!


Zoals beloofd bieden wij een prijzenpot aan! De winnaar en runner-up ontvangen een prijs. Dit keer geven we ook een prijs aan de maker van het doelpunt van het toernooi! Drop je doelpunten in het topic en uiteindelijk zullen we een stemronde houden! De manier waarop we dit gaan vormgeven zoeken we nog even uit :-)


Prijzenpot:

Winnaar - Bol.com t.w.v €50

Verliezend finalist - Bol.com t.w.v. €25

Doelpunt van het toernooi - Bol.com t.w.v. €10


Succes allen!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Hierbij het schema met poules en PSN namen:


De deelnemers kunnen onderling afspreken wanneer ze welke wedstrijden spelen en hoelaat. Een foto van de score dient dan gedeeld te worden in de whatsapp groep. De doelpunten kunnen in dit topic gedeeld worden.


Let er wel op dat elke wedstrijd (behalve de finale) uit en thuis gespeeld dient te worden, en het liefst direct achter elkaar.


Iedereen veel succes en plezier gewenst!

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Nog even wat regels ter verduidelijking:


Je mag maar elk team maar 1x gebruiken in het toernooi (PSG, Barcelona, Real Madrid, Atletico Madrid, Liverpool, Manchester City, Manchester United, Arsenal, Chelsea, Tottenham, Dortmund, Bayern Munchen, Juventus, Inter). Wanneer dit niet gebeurd, zal je de wedstrijd automatisch verliezen met 3-0.


Je speelt in de poulefase een thuis- en uitwedstrijd tegen elkaar (met andere teams dus).


De eerste 2 van de poule gaan door naar de knock-outfase.

Bij een gelijke stand in de poule telt het doelsaldo, dan onderling resultaat. Indien dit nog gelijk is, tellen de meeste doelpunten voor.


De knock-out wedstrijden worden opnieuw geloot en worden gespeeld over 2 wedstrijden, behalve de finale.


Er wordt bewijs geleverd door middel van een foto in de whatsapp groep over de uitslag.

In dit topic worden de uitslagen en standen bijgehouden. Ik zal hiervoor elke dag de stand uploaden.

Bericht gewijzigd door gelijkspelletje21 op ma 23 mrt. 2020, 14:57
2 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Dag 1 is voorbij, de resultaten zijn verwerkt! Al goed op weg om er een mooi toernooi van te maken, hoewel het af en toe wel iets spannender mag :)

3 Vind ik leuk's

Leuk om mee te kijken naar de resultaten. Zijn er ook livestreams van de potjes?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op di. mrt.. 2020, 15:37 schreef jeronimo:

Leuk om mee te kijken naar de resultaten. Zijn er ook livestreams van de potjes?

Goeie vraag. Misschien dat de finale uitgezonden kan worden, als het goed is zit er een twitch / youtube stream ingebouwd in de playstation

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21
Op di. mrt.. 2020, 15:48 schreef gelijkspelletje21:
Op di. mrt.. 2020, 15:37 schreef jeronimo:

Leuk om mee te kijken naar de resultaten. Zijn er ook livestreams van de potjes?

Goeie vraag. Misschien dat de finale uitgezonden kan worden, als het goed is zit er een twitch / youtube stream ingebouwd in de playstation

Voor de rest van de deelnemers ook wel leuk denk ik! Verwacht namelijk dat ik de finale via een stream zou moeten bekijken ;-)

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!


De wedstrijden zijn weer gespeeld. Vandaag zullen ed rest van de poulewedstrijden gespeeld worden.

Poule A en C zijn gespeeld. Hierbij de eindstanden van die poules:


Poule A:

1) Gewoongrosso (volgende ronde)

2) Samafca (volgende ronde)

3) Elloco

4) Atlas_Lion85


Poule C:

1) KevinD (volgende ronde)

2) Relo10 (volgende ronde)

3) Gelijkspelletje21

4) Sir_bongiovi

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

De knockout-fase kan van start;

Gewoongrosso - Wolters91

Domi - Samafca

Rutger133 - Relo10

KevinD - Svenm

1 Vind ik leuk's
Op zo. mrt.. 2020, 12:46 schreef svenm:

De knockout-fase kan van start;

Gewoongrosso - Wolters91

Domi - Samafca

Rutger133 - Relo10

KevinD - Svenm

Wanneer worden deze wedstrijden gespeeld?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.