Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het officiële Voetbalwedden FIFA 20 PS4 Toernooi

Beste deelnemers,


Hierbij wat informatie over het toernooi:


Momenteel hebben 17 personen zich opgegeven, dit wil zeggen dat we gaan spelen met 3 poules van 4 en 1 poule van 5, waarbij de eerste en tweede doorgaan naar de knock-outfase.


Je kunt elke wedstrijd kiezen uit de volgende teams: PSG, Fc Barcelona, Real Madrid, Juventus, Manchester United, Manchester City, Bayern Munchen, Liverpool, Chelsea, Dortmund, Inter, Tottenham Hotspur, Arsenal of Atletico Madrid.


LET OP!! Elk team mag je maar 1x zijn, bedenk dus goed welke teams je tot de finale wilt houden :)

Houd er rekening mee dat als je een team 2 keer kiest, je de wedstrijd automatisch met 3-0 verliest.


De wedstrijden worden dubbel gespeeld, wat inhoudt dat je uit en thuis speelt, en er gebruik wordt gemaakt van dubbel tellende uitdoelpunten zoals in de Champions League. Dit houdt in dat je dus in je poule een maximum van 18 punten kan halen.


De uitslagen dien je (d.m.v. een foto) in de whatsapp groep te sturen, waarna Sven en ik ze erbij doen in het bestand.


Ook is er nog een prijs voor het mooiste doelpunt van het toernooi. Filmpjes van je doelpunten kan je hier in het topic achterlaten.


Contact houden we via de Whatsapp groep, waar je dus ook je foto's dient door te sturen.


We willen de standen zo snel mogelijk up to date houden en doen er alles aan om een spoedig verloop te creëren!


Als je nog vragen hebt, laat het ons dan weten!


Met vriendelijke groet,

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gelijkspelletje21
Country flaggelijkspelletje21 in 19-03-2020 21:51 Acties en spellen
in 19-03-2020 21:51 Acties en spellen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Live streamen, cool. Zet je linkje hier maar neer, ga ik even checken of ik kan komen buurten.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Er zijn al wat fraaie treffers gemaakt! Aan het einde van het toernooi mag men stemmen op de goal van het seizoen. Een voorproefje:



2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

De finale is gestreden:

Domi - GewoonGrosso 5-1


Hierbij wil ik natuurlijk Domi feliciteren en de overige spelers bedanken voor hun deelname!

Aan VW de taak om even contact op te nemen met hen voor de prijs! Nogmaals dank en tot ziens!


2 Vind ik leuk's

Bedankt voor de organisatie nogmaals jongens en Domi zoals verwacht gewonnen, gefeliciteerddddd!!! Sterkte deze saaie weken / maanden jongens! XXX van Altaid....

1 Vind ik leuk's

Update:


Zoals bekend is de finale van het 'officiële Voetbalwedden FIFA 20 PS4 Toernooi' gespeeld. We willen jullie allemaal hartelijk bedanken voor de fanatieke deelname in dit toernooi en we feliciteren de prijswinnaars met hun welverdiende prijs! We zullen deze week contact opnemen met de winnaars om de prijzen te verdelen.


Graag blikken we in een apart topic nog even terug op de heerlijke doelpunten die zijn gescoord in dit toernooi. Als alles is verzameld laten we via dit topic weten waar je terecht kunt om ze te bekijken!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Gefeliciteerd mannen.


Jammer dat het toernooi op deze manier is verlopen.

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Op deze manier is verlopen, wat was er dan?

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op wo. apr.. 2020, 08:32 schreef sjorss94:

Op deze manier is verlopen, wat was er dan?

Dit was niet de échte finale, alleen niet iedereen had er meer zin in.

Ook moesten Sven en ik elke dag pushen dat er gespeeld moest worden

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Desondanks vond ik het leuk mannen! Thanks voor de organisatie!

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ondanks dat het tegen het einde wat stroever verliep, heb ik er ook van genoten. Dank voor de organisatie!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.