Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Jupiler Pro League winactie (Antwerp - Gent) - Voorspel & win een €50!

Jupiler Pro League winactie (Antwerp - Gent) - Voorspel & win een ?50 free bet!

(Actie alleen geldig voor Belgen)



In deze negende speelronde van de Jupiler Pro League treffen Antwerp en Gent elkaar in het Bosuilstadion in Deurne. De huidige nummer vier en vijf krijgen in deze wedstrijd de kans om het verschil te maken, maar welk team weet de punten te pakken?

 

Raad de rust- en eindstand (in de reguliere speeltijd) van deze match en maak kans op een ?50 FREE BET bij MeridianBet!

 

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

 

  1. Registreer je bij MeridianBet en maak gebruik van de exclusieve welkomstbonus (ontvang twee keer ?5 gratis speelgeld!)
  2. Plaats voor zondag 30 september 19:59 jouw voorspelling in dit topic.

De winnaar wordt maandag 1 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privé-bericht op de hoogte gesteld.

 

Veel succes!

 

 

Voorwaarden:

 

  • Let op! Je hebt een geldig MeridianBet account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die exclusieve welkomstbonus (ontvang twee keer ?5 gratis speelgeld!)
  • Degene die de rust- en eindstand juist weet te voorspellen, wint een ?50 free bet bij MeridianBet. Mochten er meerdere winnaars zijn, dan zal er worden geloot.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 30 september 19:59
  • Actie is alleen geldig voor Belgen


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 28-09-2018 09:25 Acties en spellen
in 28-09-2018 09:25 Acties en spellen
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

0-0

1-0

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

0-0

1-1

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.